Avatar billede dantheman Nybegynder
25. august 2002 - 12:07 Der er 3 kommentarer

foldere

Jeg fatter det ikke...
jeg har lavet en hjemmeside hvor indexfilen henviser til andre flashmovies som ligger i mapper hvis jeg så fx har lavet en knap som skal åbne en anden movie har jeg fx skrevet stien: undermappe/001.swf
det har hele tiden fungeret fint men nu ved jeg ikke om jeg har trykket på noget eller hvad for hvis jeg åbner filen og trykker på publish skal man ikke skrive hvilken mappe den ligger i for hvis der står den samme sti som før vil den pludselig lede i: undermappe/undermappe.001.swf????
nogen der fatter det?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. august 2002 - 12:12 #1
skal man ikke skrive hvilken mappe den ligger i ??
Avatar billede tor_f Nybegynder
26. august 2002 - 14:00 #2
Husk at stien ALTID skal gå fra den første swffil, ligemeget hvor de nye swf'er bliver loadet ind fra (med loadmovie).

Hvis din første fil f.eks ligger i roden på dit site, og du med loadmovie loader en swf ind fra en undermappe, så skal den nye swf fil have stier der svarer til at den lå i roden. Dette kan godt virke lidt forvirrende.

Venlig hilsen Tor
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. januar 2003 - 04:51 #3
ehe lukke???