Avatar billede narkona Praktikant
24. august 2002 - 22:54 Der er 1 løsning

Tuning af pc til encodning af DVD

Det er lige lykkedes mig at lave backups af mine dvd film, således at jeg kan tage nogle VCD med på ferien, og så kan mine drenge ødelægge dem uden at jeg mister min film for evigt.

MEN jeg har altså mange dvd film, og det tager omkring 5 timer pr dvd film. Kan jeg ikke via f.eks BIOS gøre f.eks rammene hurtigere således at det skærer ned på ENCODE time, eller er denne rent afhængig af CPU??

Min er en XP1700+ med 512 med sdram
Kan jeg indstille TMPGENC som jeg bruger til den, således at den ydnytter min CPU bedst muligt??? PLEASE help

links, og guides ønskes, hvis ikke der kommer nogle direkte besvarelse som forklarer hvad jeg skal gøre
Avatar billede tsn Nybegynder
08. september 2002 - 21:13 #1
kan ikke lade sig gøre pt, uden at du arbejder med divx