Avatar billede jotora Nybegynder
23. august 2002 - 21:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

XP og HP Laser Printer

Jeg har en ca. 8 år gammel HP LaserJet ll P, som jeg ikke kan få til at virke sammen med Windows XP, og det er selv om XP har en driver til LaserJet ll P indbygget.
Har nogen en ide om jeg evt. kan bruge en anden driver, eller hvordan får jeg printeren til at virke sammen med XP
Avatar billede resten Nybegynder
23. august 2002 - 21:45 #1
Luk det her ved at lave et svar selv da man ikke må oprette 2 spørgsmål af de samme.

http://www.eksperten.dk/spm/249638

Resten CoAdmin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. august 2002 - 21:45 #2
luk det ene..!

www.exp.dk/regler.phtml $ 2.11
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. august 2002 - 21:52 #3
jotora => Jeg kan se du er ny her..

det er ikke tilladet at oprette 2 ens spm der er åbne på samme tid!

http://www.eksperten.dk/regler.phtml $ 2.11
oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

Men Velkommen til eksperten.dk ;o)

BTW: du lukker ved at svare og acceptere dette!
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2002 - 21:56 #5
Mon ikke det første var en fejl, da den er oprettet i AS/400 kategorien. Ikke lige den bedste hvis man vil vide noget om XP og printere.

Så tag det nu roligt.....
Avatar billede resten Nybegynder
23. august 2002 - 22:01 #6
Selv om det første er oprettet i en forkert katagori og flyttet skal dette lukkes aligevel.