Avatar billede weilsby Nybegynder
23. august 2002 - 16:28 Der er 9 kommentarer

Sætte ny tekst ind i PDF-fil?

Jeg sidder med en PDF-fil hvor jeg skal have rettet lidt i teksten -fino, det kan jeg lige finde ud af (jeg har selvf. adobe acrobat). Men der er en linie jeg har brug for at flytte lodret-og hvordan dælen gør jeg det??? Jeg kan trække den vandret men ikke lodret. Alternativt ville jeg gerne kunne sætte en ny linie med tekst ind med den rigtige placering. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. august 2002 - 16:55 #1
jeg mener du skal bruge Adobe Acrobat Exhange eller PageMaker for at lave om på en PDF fil..

/theSurfer.
Avatar billede weilsby Nybegynder
23. august 2002 - 16:59 #2
Jeg kan sagtens ændre teksten i den eksisterende tekstlinie -jeg kan bare ikke flytte den eller sætte en ny linie ind... (funktion: TouchUp tekstværktøj i acrobat).
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2002 - 17:01 #3
du kan prøve at åbne siden i Illustrator...
Avatar billede weilsby Nybegynder
23. august 2002 - 17:04 #4
Aha -men nu har jeg jo ikke lige illustrator.
Andre idéer?
Avatar billede weilsby Nybegynder
23. august 2002 - 17:09 #5
Hov men jeg har jo Adobe Photoshop Elements (dvs. den lille udgave af PhotoShop) -måske kan den gøre det...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 02:42 #6
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. maj 2005 - 00:47 #7
yellow... sker der noget her?
Avatar billede pureshit Nybegynder
12. juli 2006 - 03:31 #8
Damn den er ved at være gammel den her... Nå hej hej
Avatar billede pureshit Nybegynder
04. september 2007 - 21:35 #9
Booonzaaaaiiii!!!