Avatar billede kragekjaer Praktikant
22. august 2002 - 14:04 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Nogle problemer??? Især på Mac?

Hej,

Jeg har fået at vide at på mac der fucker html-versionen op, og vil også gerne høre fra Netscape-brugere...

http://www.spinat.biz/engelsk/html/
Avatar billede spe Nybegynder
22. august 2002 - 14:10 #1
I IE 5.1 på Mac får jeg en fejlmelding og for intet frem når jeg trykker på links på forsiden.

I Netscape 6.2 på mac virker links men i det vindue jeg får frem virker scroll af tekst ikke.
Avatar billede staz Nybegynder
22. august 2002 - 15:07 #2
Jeg har ingen problemer og jeg bruger også EI 5.1 på en iMac!!!
Avatar billede kragekjaer Praktikant
22. august 2002 - 15:13 #3
Staz, bruger du også netscape 6?
Avatar billede spe Nybegynder
22. august 2002 - 15:49 #4
Har prøvet at lukke min IE ned og prøve igen og 2. anden gang virker det fint.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
22. august 2002 - 16:29 #5
Nogle der bruger netscape på mac?
Avatar billede staz Nybegynder
23. august 2002 - 08:03 #6
Spe har testet den med netscape???
Avatar billede staz Nybegynder
23. august 2002 - 08:05 #7
Damn... jeg lige kigget på den i netscape og jeg kunne ikke komme vidre end splash siden. Den har baggrunden (kassen), men det teksten der skulle stå der er vist med html koder... Og linksene dur ikke :o(
Avatar billede baal Nybegynder
23. august 2002 - 20:05 #8
Jeg har testet i Netscape og Explorer på Mac. Ingen problemer. Hvis du har GoLive kan du teste din side for fejl tilbage til Nescape'meget gammel' og Explorer 3 eller sådan.
En kommentar: Professionelt tester man altid sin side i Netscape og Explorer på både Mac og PC.
Avatar billede petz Nybegynder
21. oktober 2002 - 13:22 #9
Ingen problemer med min mac, og slet ingen med IE 5.1 ... Jeg køre med Internatoinal Eng. styresys. og programmer ... Nogle gange kan man godt køre danske programmer under eng. styresys., ´men er ikke en god idé ...
Avatar billede staz Nybegynder
21. oktober 2002 - 16:01 #10
Tror du ikke det er på tide at afslutte :o)