Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 09:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SMS nummer

Hej... Mest for nysgerrighedens skyld kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan man får oprettet et særligt SMS-nummer - dem man normalt ser ved konkurrencer og betalingstjenester.

Som oftest er det et eller andet med at man sender en kode til et nummer - f.eks. 1231 og så modtager man en SMS retur.

Hvor får man sat sådan noget op - og hvad koster det?!

Nogen der ved noget!?
Avatar billede keysersoze Guru
22. august 2002 - 09:45 #1
2 muligheder

man køber siin egen SMSC Gateway... en simpel model koster sikkert omkring 200.000 uden tilhørende scripting

man lejer sig ind hos en udbyder (fx TDC, sonofon, orange, sms a/s) - priserne her varierer meget og er også afhængig af hvor heldig man er til at få et godt tilbud

du kan evt tage kontakt til "sone" her fra eksperten - han kender nok lidt mere til det
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 09:54 #2
Nogen sinde rodet med http://www.kannel.org/ ?
Avatar billede keysersoze Guru
22. august 2002 - 10:01 #3
ikke mig
Avatar billede mgpnordic Nybegynder
23. august 2002 - 23:38 #4
Kontakt mig og vi finder en billig løsning til dig.info@mgpnordic.dk
Avatar billede keysersoze Guru
04. oktober 2002 - 19:04 #5
lukketid?