Avatar billede i-o-i Nybegynder
21. august 2002 - 23:30 Der er 14 kommentarer

Væk med UNDERLINE?

hej,

kan nogen hjælpe mig med følgene:

1. Hvordan redigere man en "hyperlink" i MS PowerPoint XP

2. Hvordan få jeg en slide til at skifte til et andet slide efter antal sek.

NB: Jeg bruger den eng. ver.

på forhånd mange tak!!!

//i-o-i
Avatar billede flax Nybegynder
21. august 2002 - 23:35 #1
MHT til spg 2:
menuen ligger der diasshow og punkt nummer 6 i den danske hedder dias overgang.

der kommer et vindue frem som giver dig muligheden for at afkrydse i nederste venstre hjørne:; Automatisk efter....
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
21. august 2002 - 23:45 #2
1. højreklik på linket og vælg 'actions settings' (hedder det i den engelske version)

2. højreklik på baggrunden vælg 'slide transition' (nederst i menuen) > en menu kommer ferm i højre side af skærmen, vælg automatisk sideskift....
Avatar billede i-o-i Nybegynder
21. august 2002 - 23:59 #3
>> dramsgaard

Nå jeg få den til at skifte slide efter antal sek. så skifter den til den næste slide ka den ikke skifte til den slide som den er sat til i 'actions settings' ?

mange tak!
//i-o-i
Avatar billede i-o-i Nybegynder
22. august 2002 - 00:16 #4
er du der...?
Avatar billede mile Juniormester
22. august 2002 - 12:58 #5
Spørgsmål 1

Klik med højre musetast på hyperlinket og vælg "rediger hyperlink"
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
22. august 2002 - 15:52 #6
hvorfor sætter du ikke bare dine slides i den rækkefølge du vil have dem vist?... det er da langt lettere :)
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
23. august 2002 - 18:39 #7
har du fået det til at virke?? :)
Avatar billede i-o-i Nybegynder
23. august 2002 - 20:45 #8
nej ikke endnu
kan ikke få den til at skifte ti et andet slide efter antal sek.

helt præcis er jeg ved at lave en mini "Jeopardy"
Avatar billede i-o-i Nybegynder
24. august 2002 - 12:37 #9
ok, nu har jeg fået den til at skifte slide efter antal sek. men hvordan kan man ændre en hyperlink at den ikke er UNDERSTRIGET ?

mange tak på forhånd!!!

//i-o-i
Avatar billede jkrons Professor
27. august 2002 - 12:07 #10
Det tror jeg faktisk ikke at du kan i PowerPoint,
Avatar billede mile Juniormester
27. august 2002 - 12:26 #11
Nej jeg har også forhørt mig hos vores PP ekspert der siger det samme som jkrons. Men mon ikke det kan slås permanent fra i IExplorer ?
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
27. august 2002 - 13:11 #12
den eneste måde du kan undgå undertregning af links i PP er ved at lave teksten om til billeder. (kender ik til andre måder ihvertfald)

Mile >> hvad mener du med :
Men mon ikke det kan slås permanent fra i IExplorer ?
Avatar billede mile Juniormester
27. august 2002 - 13:23 #13
Jeg troede om man måske kunne styre det derfra. Men min test har ikke give noget - ØV.
Avatar billede jkrons Professor
29. august 2002 - 00:28 #14
Vedr. Underline Se mit svar her:

http://www.eksperten.dk/spm/251227