Avatar billede Slettet bruger
21. august 2002 - 15:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Java Apletter i IE6

Min Internet Explorer 6 er lige pludselig holdt op med at kunne vise applets,

Når jeg f.eks. vil ha vist en IRC Java client så kommer der ikke andet end det du kan se på dette screenshot: http://tmpj.frip.dk/screenapplets.gif

Nogen der kender en løsning?
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
21. august 2002 - 15:06 #1
Har du installeret java virtuel machine?
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
21. august 2002 - 15:07 #2
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2002 - 15:16 #3
Jeg har et java ikon i Kontrol panelet, og de har virket før, men det er bare stoppet sådan lige
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
21. august 2002 - 15:23 #4
Så ved jeg det ikke.. havde samme problem men det var fordi jeg brugte sun's java virtuel machine... Vil nu anbefale at du prøver den en gang
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2002 - 16:15 #5
Har prøvet at installere den, men får en fejl meddelse om at Java Virtual Machine kun kan opdateres med en nyere version af OS'et eller en Service pack.

Og lige gyldigt hjælper det stadig ikke.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2002 - 16:56 #6
Når jeg prøver at installere opdateringen, får jeg en fejl meddelse om at Java Virtual Machine kun kan opdateres af en service pack eller en nyere version af Windows.

Hvorfor gør den det?
Avatar billede jeppea Nybegynder
02. oktober 2002 - 02:20 #7
Hvis det drejer sig om win2000, så kan det måske hjælpe at finde filen:

nt5java.inf (sikkert c:/WINNT/inf/nt5java.inf)

Højreklik på den og vælg installer... (jeg fik brug for min win2000-installations-cd. Programmet kunne ikke finde de filer den skulle bruge, men det virkede når man viste vej til d:/i386/)

Muligvis virker det også at geninstallere sp2...
Avatar billede jeppea Nybegynder
02. oktober 2002 - 02:21 #8
Det virkede i hvert fald for mig...