Avatar billede imjustme Nybegynder
20. august 2002 - 18:10 Der er 17 kommentarer

Gæt en sang :)

den der reklame med d der AXE. d der shake.. noget hvor den der myg den stikker en på armen, også blir den til en orm eller sårn noget.. ?

Der spiller de en sang hvor han synger noget med " Give me love " ..

Hvad hedder den sang ? :)

Mvh Imjustme
Avatar billede xrenegade Nybegynder
20. august 2002 - 18:11 #1
kan du ik lidt mere af sangen?
Avatar billede imjustme Nybegynder
20. august 2002 - 18:12 #2
Nej desværre ikke
Avatar billede xrenegade Nybegynder
20. august 2002 - 18:14 #3
mandestemme kvindestemme?
Avatar billede imjustme Nybegynder
20. august 2002 - 18:14 #4
Mandestemme
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. august 2002 - 18:15 #5
kan du beskrive reklamen?
Avatar billede imjustme Nybegynder
20. august 2002 - 18:17 #6
Det er vist noget med at udvikle sig, dont remember
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. august 2002 - 18:34 #7
det er en 'morsom' annonce der insinuerer at axe pafume gør piger vilde i varmen. og hvis ham der har det på bliver stukket af en myg og myggen ædt af en frø får frøen held i kærlighed og når frøen så bliver ædt af en gammel mand bliver pigerne vilde med ham, så han dør af overload og bliver begravet og en renorm fra graven der stoppes i en flaske tequila er nok til at den fyr der drikker af den flaske også gør pigerne vilde.

melodien har jeg ikke bemærket.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. august 2002 - 18:35 #8
..jeg er på bar bund.. kan ikke finde den.. sorry..

/theSurfer.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. august 2002 - 19:01 #9
nåååååår! nu kan jeg huske reklamen (tak jakoba)..

men desværre ikke melodien..

/theSurfer.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. august 2002 - 19:22 #10
jakoba> by the way..

har du set:

http://www.eksperten.dk/spm/248084

/theSurfer.
Avatar billede par Nybegynder
24. august 2002 - 12:39 #11
Jeg kan ikke huske melodien fra reklamen, men jeg har prøvet at lede lidt.
Kunne det være Cerrone : Give me love?
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 09:27 #12
næh
Avatar billede carstengp Nybegynder
28. august 2002 - 22:32 #13
lægger lige en føler, så jeg kan vende tilbage... har sendt en mail til AXE, ser hvad de svarer.
Avatar billede carstengp Nybegynder
04. september 2002 - 14:24 #14
AXE svarer selvfølgelig ikke tilbage. Men jeg har da fundet ud af lidt. AXE-Formula, som der reklameres for her i landet er identisk med den som hedder AXE-Dimension i tyskland.
Reklamen kan desuden hentes på: http://www.axe-nightlife.ch/crazy/spots/metamorphosis.zip

http://www.axe-nightlife.ch er desuden den korrekte side for netop det produkt
Avatar billede carstengp Nybegynder
08. september 2002 - 22:50 #15
Okay nu er der lidt nyt i sagen....
For det første har jeg fået noget galt i halsen:
Det er en ny formula (opskrift) som hedder Dimension
Jeg troede at den hed AXE-formula - men nej.
Nu har jeg fået at vide af en DJ, at nummeret er......... tataaaa!

"Manuk - You give me love"

Og ja, det er rigtigt stavet :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 02:41 #16
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede carstengp Nybegynder
18. december 2003 - 11:22 #17
thesurfer>>> imjustme, som oprettede spørgsmålet har ikke været på eksperten siden 2002, desuden har han/hun en masse åbne spørgsmål som sikkert aldrig bliver lukket. Så hvis der skal gøres noget i den sag, så må det jo nok blive fra ekspertens side... Svaret ligger der i hvertfald.

Og det har jubilæum ;-)