Avatar billede jardel Nybegynder
20. august 2002 - 17:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Scanner Problem!!!!!

Hej Eksperter.

Mit problem er at hver gang jeg skal bruge min scanner skal jeg instalere driveren forfra hvergang..
... jeg skal gå ind i tilføj hardware og så finder den selv scanneren og instalerer driveren..men det er ret iriterende at gøre det hver gang jeg skal scanne noget?
Nogen der ved hvad der kan være galt???

plz hjælp
Avatar billede initializing Nybegynder
20. august 2002 - 17:30 #1
Generalt IT > Andet ville nok være en mere passende kategori...
Avatar billede jardel Nybegynder
20. august 2002 - 17:37 #2
sry sry..en admin der vil flytte mit spørgsmål?
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
20. august 2002 - 18:17 #3
hvad scanner er det ?
kører du usb eller scsi
kører du med de sidste nye drivere til din scanner ?
Avatar billede jardel Nybegynder
20. august 2002 - 19:02 #4
det er en ScanJet 5p.
Den er tilsluttet med et stort gammeldags stik...ik usb!!

Kører ik med den nyeste driver.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
20. august 2002 - 19:42 #5
der er en udmærket scanner især når det er hp ,det du kører er scsi 1 udmærket system når det først kører .
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/sj5ppc_swen.html

jeg går udfra du har monteret et isa instiks kort i din pc som forbinder din scanner til computeren du skal sikre dig at dit scsi udstyr er termineret i begge ender på adapteren inde i komputeren sidder der nok en modstand på kablet ,på din scanner er der 2 stik et der ligner et centronics stik blot større og så et db25 stik du skal lige se om der er en klump mellem kablet og scanneren (en løs enhed)der er sat på kablet modstand
Avatar billede jardel Nybegynder
25. august 2002 - 16:06 #6
lukket..fandt ikke en løsning