Avatar billede asmodeus Nybegynder
05. september 2000 - 10:03 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Driver til Asus P3-BF Motherboard

Hejsa

Jeg er sat på en opgave der hedder at finde en driver til et Asus P3-BF motherboard! Maskinen kører WinME DK og den kunne ikke identificere PCI-controlleren og lydkortet - kan nogen finde en passende driver til maskinen?

Mvh/
Asmodeus
Avatar billede kagearm Nybegynder
05. september 2000 - 12:38 #1
hvad er det for et lydkort ??

hvis det er et Creative PCI64 så skal du instalere den software pakke der medfølger ti llydkortet

kasper
Avatar billede asmodeus Nybegynder
05. september 2000 - 20:26 #2
Det er et SB Live VE! Jeg er ikke interesseret i en lydkortsdriver, men en asus mb driver?
mvh/
Asmodeus
Avatar billede teknik Juniormester
05. september 2000 - 20:29 #3
Prøv evt. med den sidste nye BIOS-version
fra
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/beta/mb/bios
Den du skal bruge hedder
bx3f1063
det er en Beta version.

Der er ikke nogle nye drivere ude til BX chipsæt fra ASUS p.t.
Avatar billede teknik Juniormester
05. september 2000 - 20:48 #4
Det eneste der er ude hos ASUS som \"lugter lidt af\" BX chipsæt
er denne intelinf.zip, som skulle være
\"fælles for alle intel chipsæt...\"
Iflg. ASUS altså

http://cgi.asus.com.tw/cgi-bin/dl.asp?filename=misc/utils/intelinf.zip

Jeg har ikke testet den af, men mig bekendt var al nødvendig software til
Intel BX chipsæt inkluderet i Windows, fra og med 98 - 1. edition.
Det var kun i 95 der var lid øv med PIIx4, og Bus-master IDE.

Om der kan forventes en separat driver fra ASUS er derfor yderst tvivlsomt

:-/
....
Avatar billede asmodeus Nybegynder
12. oktober 2000 - 07:23 #5
Tak for svarene, men det lykkedes på anden vis!