Avatar billede sinnet Nybegynder
20. august 2002 - 00:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Cisco 677 og tftp

Jeg har et lille problem med at hente konfigurationen ud af min cisco 677...

først telnet'er jeg til routeren og laver en "set tftp en"...bagefter kører jeg i en prompt "tftp 10.0.0.1 get nscfg.cfg", men filen er tom hvis jeg kigger i den.

Det er CBOS 2.4.5. Har også hørt at den funktion skulle være i stykker i CBOS 2.4.3, så hvis der er en der har CBOS 2.4.2 liggende vil jeg gerne ha et link ;)
Avatar billede oz2kas Nybegynder
20. august 2002 - 00:13 #1
det er jo på routeren du skal køre den kommando
Avatar billede sinnet Nybegynder
20. august 2002 - 00:15 #2
jeg skal hive konfigurationen ud af routeren...
http://www.users.qwest.net/~rlutton/ADSL/ConfigBackup.html
Avatar billede sinnet Nybegynder
20. august 2002 - 00:17 #3
Jeg har gjort det før....men det er længe siden og jeg brugte sikkert en ældre CBOS dengang...
Avatar billede Noone Nybegynder
20. august 2002 - 05:29 #4
Der er en fejl i den nyeste CBOS så TFTP ikke virker :(

Men hvad, af en eller grund smed min router sine nat entries for et par dage siden, så nu har jeg da fået rydet alle de gamle ud :)
Avatar billede oz2kas Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:55 #5
Lukketid?
Avatar billede sinnet Nybegynder
10. oktober 2003 - 15:23 #6
ja