Avatar billede zoree Nybegynder
19. august 2002 - 23:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Builder 5 program uden 4 tilhørende filer

Når man har lavet et program i Borland C++ Builder 5 og kører programmet på en maskine der ikke har Builder 5 installeret skal man bruge 4 filer, er det ikke mugligt at lægge disse filer ind i programmet så man ikke skal bruge de 4 filer men bare kan køre *.exe filen...

Jeg vil gerne have en guide/link til dette, da jeg ikke selv kan finde det på nettet

På Forhånd Tak

Zoree
Avatar billede danielhep Nybegynder
20. august 2002 - 08:35 #1
jo det er det da..Du skal ind under Project og vælge options. Du skal så under disse faneblade vælge disse fra:

Packagdes:
Build With Runtime packagdes.

linker:
use Dynamic RTL, Use Debug Libaries, dont gerate state files

Disse tre checkboxe skal ikke være checked.
Så skulle du kunne lægge dit program over på en diskette, og køre det på en anden computer med det sammen. :)
Avatar billede zoree Nybegynder
20. august 2002 - 08:47 #2
Tak.

Jeg accepter svaret når jeg kommer hjem, jeg sidder på min skole og kan ikke prøve svaret af, når jeg har prøvet svaret senere, accepter jeg det...