Avatar billede mhp Nybegynder
19. august 2002 - 20:44 Der er 8 kommentarer

Affiliate program

Hvor kan man købe et program, der er identisk med http://www.cashread.com ?

( Minder lidt om det danske http://www.e-reklamer.dk )
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. august 2002 - 21:07 #1
Der findes mange af disse affiliated programs. her er et par råd:

- læs betingelserne GRUNDIGT igennem inden du bestiller noget og især inden du betaler for noget.
- vælg velkendte programmer, der ligger inden for det emne din egen hjemmeside dækker
- prøv at find nogle mennesker der er med i programmet, mennesker du ikke finder gennem programmets egne links, men gennem søgning i søgemaskinerne. Skriv til dem og spørg hvordan de er tilfredse.
- husk de fleste affiliated programmer bliver bedre hvis du arbejder aktivt med dem.
Avatar billede mhp Nybegynder
19. august 2002 - 21:10 #2
Ok, måske skulle jeg lige tilføje, at jeg ønsker kun at betale for det én gang.
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. august 2002 - 21:12 #3
Der findes mange programmer hvor du intet betaler, men modtager penge som en procentdel (lille) af den indkomst du selv generere for firmalt
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. august 2002 - 21:14 #4
Jeg mener at der er et sådant program på www.amazon.com med salg af bøger. Hver gang amazon sælger en bog hvor kunden kommer fra dit link, tjener du en procentdel af salget
Avatar billede mhp Nybegynder
19. august 2002 - 21:17 #5
Det er dét software, der kan håndtere dette system, som jeg leder efter...
Avatar billede thez Nybegynder
20. august 2002 - 09:20 #6
Lidt afhængig af dit produkt, så har bla CCBill og IBill systemer der ka klare det.
Du betaler en lille procentdel af hvad du selv tjener, og du ka selv sætte op hvordan affiliates skal virker, om de f.eks får en %-del, eller om de faast får et beløb
De er begge amerikanske og bruger $USD

Med venlig hilsen
Simon
Avatar billede thez Nybegynder
20. august 2002 - 09:21 #7
Glemte lige at sige at de 2 selskaber er 3.parts selskaber, så de styrer software og det hele, også udbetalingerne.
Du installerer selv et script på din side, og så går resten gennem dem
Avatar billede jonsey Nybegynder
20. november 2002 - 02:29 #8
søg under affiliates,  eks. www.aspin.com
der er såvidt jeg ved det kun 5-6 stk. hvor du køber hele koden.

Men de der kan noget er tisser i bukserne dyre starter fra 299 US$