Avatar billede alalalalala Nybegynder
18. august 2002 - 18:10 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvad for en brænder

Hvad for en brænder skal jeg købe?
jeg vil ha et kavalitets produkt, der understøtter burnproof og kan overburne.
Jeg har ca 2000 kr
Avatar billede djeclemen Nybegynder
18. august 2002 - 18:12 #1
køb en liteon 48x
Avatar billede kick Nybegynder
18. august 2002 - 18:13 #2
Kan kun anbefale PLEXTOR det virker bare,så det er mit forslag.
Har Burnproof samt overburn.

KICK
Avatar billede rs2000 Nybegynder
18. august 2002 - 18:13 #3
Den allerbedste er nu nok en Plextor som denne http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1274667892
Den er rigtig skøn :)
Avatar billede rs2000 Nybegynder
18. august 2002 - 18:15 #4
De er foresten lige kommet med en ny model,som kan ses her:http://www.plextor.be/english/products/pxw482448a.html
Den kommer nok snart til landet.
Avatar billede siwnan Nybegynder
18. august 2002 - 18:18 #5
Så vidt jeg ved er det kun Plextor og lite-on der tilbyder burnproof og overburn. Jeg ville selv vælge Lite-On(48x)
Avatar billede alalalalala Nybegynder
18. august 2002 - 18:28 #6
Jeg har hørt at levetiden på LiteOn og Plextor er ret lav i forhold til andre brændere, passer det?
Avatar billede pfp Nybegynder
18. august 2002 - 18:29 #7
Købe en lite-on 40x...den kan fåes til under 500,- nu...har selv købt den og den kører upåklageligt...og så er det jo også Plextor der producerer Liteon
Avatar billede alalalalala Nybegynder
18. august 2002 - 18:45 #8
hvis Plextor laver LiteOn, hvorfor er en plextor så næsten 2x så dyr?
hmm
Avatar billede rs2000 Nybegynder
18. august 2002 - 19:32 #9
Plextor og LiteOn er noget alá VW og Skoda.
Det er næsten det samme,men så alligevel ikke.
F.eks lågen på Plextor'en kører ud og ind som når man lukker en Mercedes dør.
Den på LiteOn'en larmer lidt mere.(som på en gammel Fiat)
Plextor'en har altså lige fået det sidste "pift"

Ang.levetid,så har jeg aldrig hørt den skulle være kortere på Plextor/LiteOn end på andre.
Avatar billede alalalalala Nybegynder
18. august 2002 - 20:33 #10
well.. det er ligemeget hvor billig den er, bare den er under 2000 kr.
Så jeg køber en plextor og får lidt extra gejl :)
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2002 - 20:36 #11
Plextor 40X12X40 Skal du bare købe!!
Jeg har den selv og den er bare go'.. En af mine venner har en LiteOn og det er noget lort som laver fejl konstant!