Avatar billede diddo Nybegynder
18. august 2002 - 16:15 Der er 5 kommentarer

Dich passer film

Hej,
Min store hobby er for nyligt blevet gamle Dirch Passer film, jeg er begyndt at samle på film med Dirch Passer og vil gerne have en komplet samling indtil videre har jeg 25 film... så der er stadig lang vej endnu derfor ville jeg høre:

Har du Dirch Passer film til salg?
Avatar billede soreno Praktikant
18. august 2002 - 18:09 #1
jeg sidder lige og kigger i bilka kataloget for den kommende uge og der står der:
Dirch Passer film
Stort filmmarked med alle de gode gamle Dirch film.
34.95 pr. stk
Avatar billede soreno Praktikant
18. august 2002 - 18:19 #2
så nåede jeg til føtex kataloget:
Dirch Passer film marked
39.95 pr. stk
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
18. august 2002 - 20:36 #3
hold øje med tv kanalen "dk4" de sender gamle danske film hver aften kl 20
Avatar billede diva Nybegynder
18. august 2002 - 22:03 #4
Bilka har Passer film til 35/stk i næste uge (eller denne uge alt afhængigt af hvornår man synes ugen starter *G*)
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
19. august 2002 - 10:22 #5
prøv og tjek om der ikke er fan klubber på nettet i dk hvor man bytter film mm evt tjek og søg i den blå avis
http://www.dirch-passer.dk/
http://hjem.get2net.dk/skuespiller/a_univers.htm