Avatar billede incom Nybegynder
18. august 2002 - 13:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

COUNTER STRIKE

Har hørt man kan få et program så man kan finde og joine side kammerater online !!!!! ( altsår se hvor de spille og om de er online mm.)
Hvor kan jeg hente dette program hende ( og gider ikke logge mig på et eller andet åndsvagt boomtown Oligendene)!!!
Avatar billede razzia Nybegynder
18. august 2002 - 13:20 #1
Er ikke sikker men man kan hivs godt bruge GameSpy Acade :D
Avatar billede ferro Nybegynder
18. august 2002 - 13:22 #2
hmm...the all seeing eye kan ihvertfald også bruges til at se sine m8's og hvor de spiller...
Avatar billede and.vang Nybegynder
17. september 2002 - 13:35 #3
Hvis ikke du får svar nok så prøv at lægge dit spørgsmål under Diverse | Fri Debat. :)
Avatar billede donjulemand Nybegynder
23. september 2002 - 20:22 #4
Prøv og gå ind på www.gametiger.net der kan man søge efter spillere der er online. Og du behøver hveken at logge på eller downloade det. Men du kan hverken chatte eller joine direkte derfra.
Avatar billede dk-paaske Nybegynder
24. september 2002 - 15:22 #5
du kan enten bruge www.gametiger.net , Gamespy eller Hlsw som jeg synes er det bedste :)

#owned @ Qnet plz...
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:26 #6
http://www.udpsoft.com/eye/ <-- der kan du søge efter dine venner og fjender ;) i mange forskellige online spil, og joine servere direkte fra programmet