Avatar billede Dan Hansen Juniormester
17. august 2002 - 00:39 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Spørgsmål om flere ting

Jeg har flere spørgsmål.

1)
Hvordan sætter man password på sin deling i windows xp, sådan at man skal skrive et password for at komme videre ind på det jeg har delt?

2)
Kan man få fjernet "Planlagte opgaver" og "Printer og Faxenheder" i det man har delt i WinXp prof.?

3)
Kan man få Windows Xp til at stoppe den automatiske installering af printere der findes på netværket!?
Det er drøn irreterende!

4)
Findes der programmer, hvor med man kan søge efter filer på alle delinger lavet på computerne i det netværk men er på??

5)
kender du stedder på nettet, hvor man kan finde guider til opsætning og kalibrering af Windows XP...
altså jeg tænker på, hvor kan man læse om de indstillingsmuligheder der findes i WinXp, som kan gøre pc'en bedre, hurtigere og mere stabil!!! altså i den stil!?

Håber nogle kan hjælpe.
Start venligst svarene med tallet ud for spørgsmålet! Tak! ;)

EsbWeb
Avatar billede workstation Nybegynder
17. august 2002 - 02:00 #1
5) Inde på tucows kan du downloade et Tweak XP program som forbedre din computers ydeevene, og det virker, jeg downloadede det det fylder 3.1 Mb, men det er en shareware, men kan købes inde på falkonér allé.
Prøv det...
http://www.tucows.com/system/preview/219089.html
Avatar billede abdulrich Nybegynder
17. august 2002 - 17:52 #2
1) Sæt en kode på din guest-account. Skriv 'compmgmt.msc' i kør. Der skal du ind i 'user', og sætte egenskaberne for din guest-account.
3) I 'Stifinder' tools->folder options. Der er en der hedder 'Automatically search for network folders and printers' eller noget i den stil
4) http://www.winguides.com/
Avatar billede abdulrich Nybegynder
17. august 2002 - 18:01 #3
Undskyld ....5) http://www.winguides.com/
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
20. oktober 2002 - 14:57 #4
Ok - jeg lukker dette svar nu, da jeg ikke har fået fuld besvarelse - men selvfølgelig skal i der har svaret ha point for det i skrev!!