Avatar billede thenegro Nybegynder
16. august 2002 - 22:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyning vs Motherboard

Kan man få et motherboard der kræver en strømforsyning på 300 til at passe til en strømforsyning på 230?? eller er det helt umuligt?? Og hvis man kan hvordan??
Avatar billede djalex Praktikant
16. august 2002 - 22:51 #1
woah.. er du sikker pA at det ikke er 300 W strQmforsyning mobo skal have... 300 W er standard for nye kabinetter
Avatar billede djalex Praktikant
16. august 2002 - 22:52 #2
230 er volt
Avatar billede thenegro Nybegynder
16. august 2002 - 23:06 #3
Hmm... Hvilke kabinet skal jeg så købe... det skal bare være billigt og et tower......
Avatar billede djalex Praktikant
16. august 2002 - 23:08 #4
hvad har du nu? eller skal du kQbe nyt ? du kan sagtens kQbe et kabinet med 300 w strQmforsyning til 300 kr :) kig pA www.edbpriser.dk
Avatar billede benjamin_dk Nybegynder
16. august 2002 - 23:46 #5
Det kommer an på hvilken cpu du har.. Hvis det er en Athlon XP, SKAL du have 300W...
Avatar billede k.harritsoe Nybegynder
17. august 2002 - 02:25 #6
djlex >> nej det tror jeg ikke han mener, han har vel en 230 W strømforsyning

Thenegro >> systemet vil være ekstremt ustabilt, hvis det over vil starte. købe en ny strømforsyning. Hvis du overvejer at købe en pentium 4, skal strømforsyningen have et specielt stik.

Spar endelig ikke på strømforsyningen. En god strømforsyning kan give den strøm, som computeren kræver. har du meget perifærert udstyr bliver kvaliteten endnu vigtigere. Regn med ca 400 - 500 kroner for en 350 watt