Avatar billede matanaka Nybegynder
16. august 2002 - 21:55 Der er 5 kommentarer

Betaling med kreditkort

Hejsa jeg har lavet en shop , mysql database og cokies alt virker fint , men jeg skal have koblet noget betaling på... nu fungere det ved giro og efterkrav..... som bliver gemt i database og sendt med mail...

er det nemt at koble en betaling til med cokies til dibs eller freway..

Venlig Hilsen

Klaus Jensen
Avatar billede rune_c Nybegynder
16. august 2002 - 21:56 #1
Avatar billede amite Mester
17. august 2002 - 07:47 #2
Hvis du skal lave det ordenligt skal du bruge noget SSL...
For at få SSL skal du "bare" anskaffe dig et SSL certifikat.

De to største udbydere af SSL certifikater er Verisign og Thawte (De understøttes også af IExplorer - så den popper ikke op med "Advarsels!!...blabla".)

Thawte er nok at foretrække, da Verisign og dobbelt så dyre og desuden er der pt. et sikkerhedshul i IExplorer som kun påvirker Verisign og ikke Thawte.

http://thawte.com
http://Verisign.com

Enjoy ;=)
Avatar billede flse Nybegynder
18. august 2002 - 12:18 #3
Hvis du benytter DIBS er det forholdsvis simpelt at etablere onlinebetaling, og du behøves ikke købe SSL certificat, da DIBS stiller en relay-funktion til rådighed, så du kan benytte deres!

Go' fornøjelse
Avatar billede matanaka Nybegynder
18. august 2002 - 16:44 #4
flse: har du arbejdet med dibs før eller andre betalingssystemer
Avatar billede flse Nybegynder
19. august 2002 - 08:33 #5
matanaka> ja, jeg har benyttet DIBS til flere onlinebetalingsløsninger i DK, samt BIBIT til en international site.