Avatar billede rasmus_bertelsen Nybegynder
16. august 2002 - 14:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Carmageddon 2

hvor kan man downloade Carmageddon 2 fuld version
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
16. august 2002 - 14:25 #1
jaja, smut nu :)
Avatar billede dmdisco Nybegynder
16. august 2002 - 14:25 #2
den er ikke freeware så det må du ikke spørge om.
læs http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede initializing Nybegynder
16. august 2002 - 14:25 #3
Du kan gøre ngoet der er endnu bedre!

luk dette spm. og gå ned i butikken og køb det!!!

LUK DETTE SPM. OMGÅENDE!
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
16. august 2002 - 14:25 #4
Avatar billede rasmus_bertelsen Nybegynder
16. august 2002 - 14:26 #5
fjf
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. august 2002 - 14:26 #6
sorry, carmageddon 2 er bekyttet af copyright, og derfor ulovlig af downloade full verison

www.exp.dk/regler 2.1.7

spørge efter eller poste indlæg der omhandler ulovlig kopiering eller downloading af ophavsretsligt beskyttet materiale.
Avatar billede codie Nybegynder
16. august 2002 - 14:27 #7
Det var da utroligt.. Du spammer med spm. herinde og så stiller du et nyt spm. omkring downloading af spil ! Tsk tsk..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. august 2002 - 14:28 #8
rasmus_bertelsen => læs lige dette igennem, før du opretter et nyt spm ;o)

Generelle regler for brugen af Eksperten

Som bruger på Eksperten har man et ansvar for at sitet fungerer optimalt. Vi forsøger løbende at forbedre og udbygge de services, som gør Eksperten til et godt og brugbart site. Hvis det også fremover skal fungere optimalt, skal alle brugere derfor efterleve følgende regler:

Brugeroprettelse

For at oprette eller besvare spørgsmål på Eksperten.dk skal du være

oprettet som bruger. Ved oprettelse på Eksperten skal du opgive en gyldig e-mailadresse.
Det er kun tilladt at have én brugerprofil på Eksperten, med mindre
andet er aftalt med Admin eller Coadmins.
Det er ikke tilladt at kopiere indhold fra Eksperten for at gengive det
andre steder uden skriftlig tilladelse fra Ekspertens indehaver.

Regler for brug af eksperten.dk

Det er ikke tilladt at:

overlade sit brugernavn og password til en anden.
være flere personer om én brugerprofil.
spørge efter eller poste indlæg eller linke til materiale med

anstødende eller krænkende indhold.
udgive sig for at være Admin eller Coadmin
spørge efter eller poste materiale der kan benyttes i ulovligt

øjemed. Feks. fremstilling af computervirus, bomber eller falske penge.
gøre reklame for andre sider, med mindre det foregår som
relevant svar i et spørgsmål.
spørge efter eller poste indlæg der omhandler ulovlig
kopiering eller downloading af ophavsretsligt beskyttet materiale.
spamme, flame eller poste indlæg uden relevans for det
aktuelle spørgsmål.
misbruge Eksperten.dk's pointsystem
spørge efter eller poste materiale der strider mod dansk

lovgivning
oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet
tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle
Ekspertens brugere.
tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks.
opgaver løst via mail, icq eller telefon).
linke til sider der indeholder virus, orme, trojanske heste eller
på anden måde skadelig kode.
udlove mere end 200 point for et spørgsmål ved at dele det
over flere spørgsmål.
stille anden præmie for svar på et spørgsmål end point.
spørge efter eller poste indlæg der indeholder

registreringskoder, cd-keys ol.

Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone.
Ophavsretten på materiale udvekslet for point via Eksperten.dk

tilfalder Eksperten.dk's brugere. Det vil sige alle brugere frit må benytte de løsninger der udveksles på Eksperten.
Opleves overtrædelse af Eksperten.dk's regler, er brugere forpligtet
til at oplyse dette via www.exp.dk/anmeld.phtml
Overtrædelse af ovenstående kan medføre advarsel eller
deaktivering af brugerprofil. 3 advarsler medfører deaktivering af brugerprofil.

Betingelser

Ved indtastning af e-mail adresse gives der samtidig samtykke til,

at Eksperten.dk må udsende nyhedsbreve og e-mails vedr. Eksperten.dk.
Informationer og data afgivet af en bruger kan blive anvendt til
statistik med henblik på markedsføring i nyhedsbreve og e-mails.
Dine personlige oplysninger som er givet til eksperten.dk i
fortrolighed vil ikke offentliggøres over for tredje part.
Eksperten.dk påtager sig intet ansvar for materiale udvekslet via
Eksperten.dk. Eksperten.dk påtager sig heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, krænkelse, fejltagelse, fornærmelse eller forsømmelse, som måtte fremkomme på Eksperten.dk
Ophavsretten på materiale udvekslet for point via Eksperten.dk
tilfalder Eksperten.dk's brugere. Det vil sige alle brugere frit må benytte de løsninger der udveksles på Eksperten i uændret form.
Eksperten.dk påtager sig intet ansvar for rigtighed af materiale
udvekslet via Eksperten.dk, og kan derfor ikke drages til ansvar derfor, ej heller for underliggende og linkede sider.
Eksperten.dk og Eksperten.dk's samarbejdspartnere er på ingen
måde ansvarlig for nogen skade der må være opstået ved brugen at dette.
Vi kan til enhver tid og uden varsel ændre på udseende og indhold
af Eksperten.dk
Ved henvendelse fra politi eller lignende myndigheder vil
Eksperten.dk udlevere alt påkrævet materiale.
Ved accept af Eksperten.dk's betingelser har du tilkendegivet at du
forstår og accepterer ovenstående betingelser.

Det er Ekspertens frie rettighed til enhver tid at udelukke, herunder slette, eventuelle brugere, som ikke efterlever disse regler.

Ved spørgsmål, eller forslag til disse regler, bedes du henvende dig via "Om Eksperten".

Vi håber alle brugere, vil bruge Eksperten i den ånd, som den er tænk
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. august 2002 - 14:30 #9
Doh!
www.exp.dk/regler er IKKE velegnet til copy/paste ;o)