Avatar billede kldk Nybegynder
16. august 2002 - 14:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Baggrundslyd som i Outlook Express?

I Outlook Express kan man i baggrund bruge lyd,
findes denne funktion ikke i Outlook (ver. 9.0.2416), eller skal den aktiveres et eller andet sted, så den fungerer som i Outlook Express?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
16. august 2002 - 14:24 #1
prøvet at kigge i kontrolpanet under lyde også scrolle lidt ned til du når outlook?
Avatar billede mile Juniormester
19. august 2002 - 08:28 #2
Jeg mener at du kan downloade Office lyde ude på www.microsoft.com. Men version 9 lyder som Office 2000, kan du ikke gå i kontrolpanel - Tilføj/fjern programmer - Markere Office 2000 - Klikke på rediger - vælge "add or remove feature" og vælge Office sounds ?
Avatar billede kldk Nybegynder
21. august 2002 - 01:41 #3
Det er Office 2000, men der findes ikke en mulighed for at vælge
Office Sounds! - ? Måske kan denne outlook bare ikke bruge "baggrundslyde"
i mails?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
29. september 2002 - 09:05 #4
Det er vist tid til at lukke? :)
Avatar billede kldk Nybegynder
19. december 2002 - 12:53 #5
lukker dette