Avatar billede narkona Praktikant
15. august 2002 - 23:00 Der er 1 løsning

SVCD lagger i lyden (TMPGENC 2.57 + Virtualdub 1.47)

Jeg vil lave en kopi af ringenes herre således at jeg kan tage DEN med i sommerhuset, og derved ikke frygte at små børnefingre ødelægger originalen.

Jeg bruger TMPGENC til at lave min SVCD, men jeg har lige lavet en lille del af den (de første 6 min), problemet er bare at lyden ikke er helt synkroniseret!!!
Er der er indstilling i TMPGENC som kan klare dette??

Som VIDEO source til TMPGENC bruger jeg en avi fil som er frameserved fra Virtualdub.
Er det der jeg skal gøre noget???

Nu har jeg sat "jobbet" som HIGH priority men enkelte gange har jeg så skiftet på denne under kompilering, kan det resultere i at den lige hopper i lyden????

PLEASE help, eftersom der INTET er ved at se Ringenes Herre når lyden er forkert synkroniseret
Avatar billede tsn Nybegynder
08. september 2002 - 21:08 #1