Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
02. september 2000 - 11:55 Der er 5 kommentarer

Sidste side i CGI

Jeg vil bare gerne vide hvordan man får den sidst besøgte adresse ind i cgi. Altså f.eks. hvis du lige har besøgt www.funnysite.dk og du bliver linket videre til en anden side, at man så kan se hvilken sidst besøgte adresse brugeren har været på.
Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
02. september 2000 - 11:56 #1
Haster!!!
Avatar billede klausl Nybegynder
02. september 2000 - 13:09 #2
Den sidste side din besøgende har været på gemmer sig i \'miljø-variablen\' $ENV{\'HTTP_REFERER\'}.

Det er nødvendigt at kalde cgi-scriptet ved hjælp af SSI, hvis du vil finde ud af hvilket link der er blevet fulgt for at komme til din side ..
Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
05. september 2000 - 20:00 #3
Hvad mener du med \"Det er nødvendigt at kalde cgi-scriptet ved hjælp af SSI\"?
Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
05. september 2000 - 20:02 #4
Hvad er SSI og hvordan gør jeg?
Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
16. september 2000 - 12:26 #5
Hvad er SSI, du får ingen point hvis du ikke svarer.