Avatar billede casius Nybegynder
14. august 2002 - 20:38 Der er 4 kommentarer

Paradox Database

Jeg ville bare vide hvilke gratis tools man kunne bruge til at åbne en Paradox database.

/ casius
Avatar billede janbb Juniormester
02. september 2002 - 12:12 #1
vil du kunne redigere i den eller "bare" læse den og hvilke "medier" (internet, netværk, MS explorer, andre programmer o.l.), hvilken platform ?.Er det på en server eller en enkeltstående maskine.Kunne du ikke uddybe dit spm./dine ønsker mere specifikt.Hvis du har mulighed for f.x. at køre ASP skulle der være en del tilgængelige "tools" på div. websteder: netcoders etc.
Avatar billede janbb Juniormester
02. september 2002 - 12:16 #2
Paradox er jo et Borland produkt.De laver bl.a. Delphi så websteder med Delphiindhold vil være nærliggende at lede efter det på.Derudover - hvis du opretter dette spm. i Delphigruppen er der med garanti flere "ekperter", der kan sprøjte gode svar ud af ærmet.
Avatar billede jhalberg Nybegynder
08. september 2002 - 17:13 #3
I access 2000 er der mulighed for at åbne Paradox. Jeg ved ikke lige hvordan. Arbejder selv på nøjagtig samme problen netop nu, skal have konverteret en paradox database til en Access database.
Avatar billede Torben Siersbæk Nybegynder
29. august 2003 - 11:54 #4
Hvis du kan komme i nærheden af Lotus kontorpakken, Smartsuite, vil du kunne åbne paradox datafiler (*.db) uden problemer. Du kan endda bearbejde data i den.
IBM, der jo ejer Lotus, leverer pakken med sine PC'er. Har du sådan et dyr i nabolaget kan du derfor fidne pakken.