Avatar billede zoneii Nybegynder
14. august 2002 - 17:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hEy grafik til HTX side

Jeg er ved at bygge et site til min klasse, men jeg er ikke så skrap til det med grafikken :( Adressen er www.maller.tk og så under HTX-E. I logo'et må der gerne indgå HTX-E + bajere og damer ;) Farverne skal passe til siden så det falder godt ind. Det logo der er der inde nu er fra sidste år og kan ikke bruges mere, der må gerne være lidt mere lir over det en det logo. Håber i kan hjælpe.

/Martin
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
14. august 2002 - 17:53 #1
Ikke for noget men har du ikke taget designet fra http://www.dkscripts.starthotel.dk/ ?

Det ligerne på en PIRK !
Avatar billede zoneii Nybegynder
14. august 2002 - 17:57 #2
Jo opbygningen, men det skal laves en del om, men farverne bliver holdt i samme nyancer,,,
Avatar billede styled.dk Nybegynder
14. august 2002 - 18:01 #3
Sjovt nok er kildekoden også den samme...Copyright ;)

-Jonas
Avatar billede wanger Nybegynder
14. august 2002 - 18:20 #4
jeg er ved at lave noget!!
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
14. august 2002 - 18:22 #5
Hvor meget har du røget?
Avatar billede wanger Nybegynder
14. august 2002 - 18:34 #6
jeg har prøvet... se om det var noget!!

http://www.reffot.dk/ima/zoneii.jpg
Avatar billede radiohead Nybegynder
14. august 2002 - 18:55 #7
hvem er kent2ben? Og hvorfor har du aldrig betalt for det banner, der ligger på siden nu?

Jeg refererer til : http://www.eksperten.dk/spm/181759
Avatar billede zoneii Nybegynder
14. august 2002 - 19:45 #8
1: Jeg skal nok lave en anden side så jeg kommer uden om det der Copyright! Men det bliver holdt i samme farver.

2: Kent2Ben er en af mine venner, tror ikke han er her inde mere,,,Har han ikke betalt for det?

3: wanger, det skal fylde hele det øverste. Og der må gerne være nogle billeder på.

4: Er der andre end Wanger der kan lave logo'er eller er det en kaffeklub det her?!
Avatar billede dkscripts Nybegynder
14. august 2002 - 20:28 #9
Ja det design skal væk - sådan noget kan vi ikke havde ;)
hvad er det for noget at gå og stjæle andre folks design?

Mvh Jakob -> http://Dkscripts.tk -> http://www.dkscripts.starthotel.dk/
Avatar billede zoneii Nybegynder
14. august 2002 - 22:48 #10
hey jeg tror vi alle sammen har forstået at det skal væk og det ER VÆK!!! Ok?!?!?! Skal vi så lave noget grafik eller er der lige en til der lige skal brokke sig?!
Avatar billede staz Nybegynder
15. august 2002 - 08:41 #11
Jeg vil da også godt brokke mig... Det er da lamt at stjæle andres design. He he... Ej, så længe du har denne negative holdning, og råber om hvorfor fan der ikke er nogle der laver noget grafik, så tror jeg heller ikke du skal regne med at få noget. I stedet for at stjæle og råbe af folk burde du være taknemlig for det du får her på eksperten.dk  - Hvis du mener at dette er en kaffeklub så synes jeg du skulle stille dine spm. i et andet forum og få noget gratid grafik der!!! Ellers kan du jo altid stjæle noget..............
Avatar billede zoneii Nybegynder
15. august 2002 - 13:32 #12
.
Avatar billede wanger Nybegynder
15. august 2002 - 17:31 #13
hey jeg lavede faktisk noget.... men nånå