Avatar billede fatrix Nybegynder
13. august 2002 - 22:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere XP

da jeg skulle til at installere Xp på min computer kom denne fejlmelding
unmountable boot volume.
Jeg har lige lavet en ny partition, men de skulle være okay.
der er dog et par bad sector på disken.
ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE

Fatrix
Avatar billede codie Nybegynder
13. august 2002 - 22:10 #1
Har du husket at formatere ? Efter du partionerede..
Avatar billede resten Nybegynder
13. august 2002 - 22:10 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2002 - 22:19 #3
boot på cdrom - vælg recoveryconsole (gendannelseskonsol) - vælg xp-installation - skriv fixboot.
start så installationen igen
Avatar billede zoree Nybegynder
20. august 2002 - 00:21 #4
Start computeren med din XP cd og, lad windows XP slette de partitioner som du ikke skal bruge, opret en NTFS partition og så burde du kunne installere din X¨P på maskinen...

Zoree
www.portalen.lir.dk