Avatar billede doessing Nybegynder
13. august 2002 - 09:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Private mapper

Hvordan åbner jeg en mappe der har været markeret 'privat' under en tidligere XP-installation?

Jeg behøvede at geninstallere XP og fandt at min 'my documents' der lå på et andet drev - ikke længere kan åbnes !!
Avatar billede resten Nybegynder
13. august 2002 - 09:18 #1
Højreklik på den mappe som du skal ha magt over og vælg Sikkerhed-Avanceret her taster du dit nuværende brugernavn ind.
Evt skal du ind i mappe visninger og fjerne hakket i simpel fildeling.
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. august 2002 - 10:22 #2
det kan også være at du skal overtage ejerskabet, men det foregår på nogenlunde samme måde som resten beskrev.
Avatar billede doessing Nybegynder
13. august 2002 - 10:36 #3
Yeps - jeg har fundet ud af det - det er nødvendigt at man overtager ejerskabet,, men det er ikke helt logisk hvad der foregår,, Ikke alle sub-foldere ændres.
Men i bund og grund fik jeg løst problemet

1000 TAK
Avatar billede doessing Nybegynder
13. august 2002 - 10:36 #4
send et svar - så du kan få pointsene
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. august 2002 - 10:50 #5
resten> smid et svar
Avatar billede resten Nybegynder
13. august 2002 - 10:50 #6
Hvem af os ?
Avatar billede resten Nybegynder
13. august 2002 - 10:50 #7
:-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. august 2002 - 10:51 #8
resten> bortset fra at du skrev at tage magten så var det dig der kom først ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. august 2002 - 10:52 #9
resten> hvorfor er din icq lukket ned?
Avatar billede resten Nybegynder
13. august 2002 - 10:58 #10
Uhhha lang historie men jeg har formateret 6 gange siden igår :\
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. august 2002 - 11:19 #11
hvof' det?