Avatar billede 6-pack Nybegynder
12. august 2002 - 21:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

instalationsprobs mandrake 8.2

Jeg har lavet en boot disk og kan boote på den, men får at vide at den cdrom jeg har lavet min boot disk fra ikke er en mandrake 8.2 systemdisk ???
Maskinen kan helder ikke boote direkte på cdrom selv om den er sat op til det i bio´s
Avatar billede 6-pack Nybegynder
16. august 2002 - 19:38 #1
Er der slet ingen der kan hjælpe mig
Avatar billede foebus Nybegynder
16. august 2002 - 23:53 #2
Jeg har haft samme problem med en beta 9-1.
Jeg lavede disken i flere forsøg, og til sidst virkede det bare...
Du kan jo evt. downloade filerne til boot disk fra eksempelvis sunsite.dk.
Det kan jo være der er fupar i din cd.
Avatar billede 6-pack Nybegynder
17. august 2002 - 19:05 #3
Jeg har selv klaret den (fejl brændt)men tak for hjælpen