Avatar billede hoesch Nybegynder
12. august 2002 - 17:28 Der er 5 kommentarer

Javascript problemer med netbank

Hej

Jeg kører winXp med explorer 6 der lige er opdateret. Mit problem er at nar jeg skal besøge eksemplevis netbanken Danskebank.dk så virker javascriptmenuerne ikke - ergo kan jeg ikke navigere i siderne - Hvad og hvor kan man ændre på disse instilliner, så det er muligt at køre disse javascripts. Jeg har kigget op opsætningen af explorer under instillinger, men alt jeg umiddelbart kunne forbinde med javascript er aktiveret!!

Er der nogen der vde hvad der er galt / har samme problem?

- Rene
Avatar billede foodear Praktikant
12. august 2002 - 17:43 #1
Ja, jeg løste problemet ved at downloade og installere Java fra http://java.sun.com/getjava/download.html

/Foodear
Avatar billede beetle Nybegynder
12. august 2002 - 21:04 #2
Jeg løste mit netbank problem (Lån & Spar) ved at afinstallere Sun's Java motor !

Go figure ;-)
Avatar billede hoesch Nybegynder
13. august 2002 - 09:22 #3
Tjae.. og da det ikke virkede efter java installationen fandt jeg ud af det var virusprogrammet i stedet!!

Men tak for responsen

- Rene
Avatar billede foodear Praktikant
13. august 2002 - 15:40 #4
Velbekomme, og så lige en sidebemærkning herfra: "WinDoze XP su...!"
Avatar billede foodear Praktikant
13. august 2002 - 15:43 #5
hoesch>> lav et svar og accepter det selv, så får du dine point tilbage ..