Avatar billede radiohead Nybegynder
11. august 2002 - 19:29 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

*.AVI duer ikke

Jeg kan ikke åbne en avi fil.

Media Player :
Filen kan ikke afspilles. Formatet understøttes ikke.

VirtualDub :
Cannot determine file type of "d:\blabla\*.avi

Hvad kan der være galt?
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 19:33 #1
Mere info er nok påkrævet. Størrelse, hvad skulle det have været, osv.

Hvis det er en fil du ikke har fået downloadet helt kan DivFix klare det, da den stripper og genopbygger index-filen sidst i filen.

Er det en DivX film?
Avatar billede radiohead Nybegynder
11. august 2002 - 19:34 #2
Ja, det er DivX.
Hvor kan jeg finde divfix henne?
Avatar billede radiohead Nybegynder
11. august 2002 - 19:35 #3
Jeg fandt divfix... Prøver lige
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 19:38 #4
Måske du mangler et codec der hedder Xvid. Kan findes på http://www.divx-digest.com/software/xvid.html
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 19:39 #5
Du skal først "Strip index" og så "Rebuild index"
Avatar billede radiohead Nybegynder
11. august 2002 - 19:39 #6
med divfix siger den : "This is not an AVI file."

Jeg har prøvet at omdøbe den til mpg, men hjælper heller ikke.
Avatar billede radiohead Nybegynder
11. august 2002 - 19:41 #7
hjalp heller ikke med XviD
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 19:44 #8
Så er det måske en .asf fil eller noget andet skrammel...
Avatar billede alalalalala Nybegynder
11. august 2002 - 21:34 #9
prøv at åbne den i realplayer, det skidt kan spille alt
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. august 2002 - 22:27 #10
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 22:40 #11
Jeg har lignende problem men fandt ud af at det var en rip af en DVD og bruge derfor POWERDVD til det. Du kan hente en trial version af programmer her:  http://www.gocyberlink.com/english/download/dl_file.jsp?dl_id=1
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. august 2002 - 22:41 #12
hermandsen > ang. Nimo-pakken, så fuckede den altså min lyd op, så jeg ville ikke anbefale den mere! :0(
bare lige lidt info ;)
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. august 2002 - 22:51 #13
>>metal_hansen
Du installerede forhåbentlig ikke alle komponenterne? Så fucker den nemlig først!!!
Man skal tage lidt af gangen! ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. august 2002 - 22:56 #14
hermandsen > tro mig, jeg ved godt hvad jeg laver når det kommer til sådan noget. Og ja, jeg er godt klar over der er visse komponenter i den man ikke skal installere. Dem holdt jeg mig også fra. Men alligevel lavede den skrattelyde i visse filer. (.avi)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. august 2002 - 22:56 #15
:)
Avatar billede radiohead Nybegynder
12. august 2002 - 12:18 #16
Nu bliver jeg helt nervøs... Hvad skal jeg IKKE installere fra nimo pack?
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. august 2002 - 20:03 #17
>>radiohead
Det ved man aldrig... Problemet med Nimo Pack er at det kan lægge noget oven i noget andet og der ved lave en masse bøvl...

Prøv et af gangen og så ellers der ud af... Tag de mest sandsynlige først gå stille frem derfra...

Det lyder dog underligt for hvis det var en avi, så ville Windows Media Player gi' en anden fejl meddelse. Noget i retning af "No combination of filters could be found to render the stream."...

Det lyder ikke til at være en DivX/avi-film... Prøv eventuelt af se om du kan åbne den med WinRAR ( www.winrar.com ), det kunne jo være den var pakket, eller måske det er en iso... Prøv www.isobuster.com
Avatar billede workstation Nybegynder
17. august 2002 - 01:36 #18
prøv at kikke på denne her side, der er lidt af hvert du kan prøve, måske det kan hjælpe dig.
http://home13.inet.tele.dk/lovkvist/Templade/tools.htm
Avatar billede radiohead Nybegynder
17. august 2002 - 12:59 #19
Der er intet der virker :(

Kigger lige lidt mere på din side, workstation
Avatar billede workstation Nybegynder
17. august 2002 - 17:39 #20
>> radiohead

Sorry, der var en fejl i linket prøv det her

http://home13.inet.tele.dk/lovkvist/
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 22:58 #21
Har du prøvet at åbne filen i Nandub ???
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 23:00 #22
Avatar billede radiohead Nybegynder
23. august 2002 - 12:56 #23
prøver
Avatar billede buh Nybegynder
23. august 2002 - 13:01 #24
Prøv at hente playeren fra www.divx.com jeg havde et par filer hvor den skrev noget i henretning af "No combination of filters could be found to render the stream." med playeren der kører det bare uden probz!
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2002 - 19:12 #25
Virkede NanDub ????
Avatar billede radiohead Nybegynder
24. august 2002 - 14:49 #26
Prøvede ikke med NanDub. Det gør jeg i løbet af dagen(regner jeg med)
Avatar billede radiohead Nybegynder
24. august 2002 - 22:48 #27
The Player virkede ikke og heller ikke i namdub
Avatar billede radiohead Nybegynder
12. september 2002 - 13:24 #28
det er vidst tid at lukke.