Avatar billede €yston Nybegynder
31. august 2000 - 11:19 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Servicepacks Geninst.

Hej,

Jeg har geninstalleret noget af netværket på min NT 4 SP6...Nu ved jeg jo at jeg bør geninstallere nogle af de tidligere servicepacks for at være sikker på at det fungerer ok.

Mit spørgsmål er så, kan jeg godt installere servicepack 3 oven på servicepack 6 osv. uden min server går kold?

Eller er der nogle ting jeg skal være særlig opmærksom på?
Avatar billede twm Nybegynder
31. august 2000 - 11:21 #1
Bare kør Service pack 6 så virker det!
/TWM
Avatar billede twm Nybegynder
31. august 2000 - 11:24 #2
Det er ikke nødvendigt eller muligt at downgrade din service pack til version 3 (medmindre du har Uninstall/backup filer til SP3 :)
/TWM
Avatar billede irve Praktikant
31. august 2000 - 11:26 #3
Du skal ikke installere tidligere SP\'ere på en eksisterende SP - Det KAN ikke gå godt.
Fra SP4 er FileSystemet opdateret, så en SP3 vil gøre at du ikke kan se drevene.
Husk også at det skal være SP6a - Ellers kan du få nogle TCP/IP problemer.
Avatar billede michaelsen Nybegynder
01. september 2000 - 00:34 #4
det forholder sig således at hver gang MS udsender en ny servicepack, vil de opdateringer der er lavet i de tidligere servicepacks ligge i den ny servicepack. Der skal derfor ikke installeres en gammel servicepack oven i en ny. Der skal heller ikke installeres en gammel før end du installerer en nyere version. Hvis din maskine har fungeret med een servicpack, så lad endelig være med at ændre på det. Har du en maskine der er leveret med een servicepack er det den servicepack din maskine er tilpasset, så lad endelig være med at ændre på det ;o)