Avatar billede garfield1 Nybegynder
31. august 2000 - 07:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overclocking af Pentium Pro 180

Jeg har en ældre model PC\'er. Jeg kan indstille motherboardet til at køre ved maxs 233 MHz. Er det en god ide at gøre det eller er der nogen som ved om CPU\'en kan klare denne hastighed?

Kan det betale sig evt. at købe en nyere CPU til det gamle bundkort?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2000 - 07:11 #1
Køb da en nyer PC i stedet for, de er da ikke så dyre, i forhold til eksperimentere med noget, også dette bliver dobbelt så dyr, som man egenlig havde forventet.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2000 - 07:15 #2
Avatar billede xtom2 Nybegynder
31. august 2000 - 08:32 #3
Jeg synes du skulle prøve dig frem stille og roligt, og tjekke ved hvilke hastigheder det lykkes dig at boote computeren og indlæse windoze. Om hvorvidt din CPU kan klare de 233 MHz stabilt, ved jeg ikke. Det kommer igen også lidt an på bundkortet.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
31. august 2000 - 10:07 #4
garfield1>> Under \"Generelt\" er der netop blevet oprettet en kategori som hedder \"Overclocking\". Brug gerne den næste gang ;)