Avatar billede bobbels Nybegynder
10. august 2002 - 13:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

tv?

Kan nogen sige mig vem som har gjort en tv som hedder dux og hvor jag kan finde deres hemside om dux
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. august 2002 - 13:14 #1
Avatar billede bobbels Nybegynder
10. august 2002 - 13:19 #2
det er en tv ,jag har hört att det er philips der har gjort den, men der inget om den på deres hemside
Avatar billede neteffect Nybegynder
10. august 2002 - 13:21 #3
Philips har anvendt DUX-maærket i Sverige. Prøv at søge på Google efter philips dux
Avatar billede bobbels Nybegynder
10. august 2002 - 16:04 #4
har sökt efter philips-dux men hittar bara finska sidor med finsk sprog
ellers tack for hjälpen
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. august 2002 - 01:06 #6
Husk at oprette spørgsmålene i de korrekte kategorier. Dette var fx et Fri debat spørgsmål.
Avatar billede robotten Praktikant
28. august 2002 - 15:08 #7
- Og lukke dine gamle åbne spm, tak!