Avatar billede codevision.dk Nybegynder
09. august 2002 - 19:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er du en god sælger ?

Vi fra CodeVision er udmærket klar over at spørgsmålet her er oprettet en gang før, men vi føler det passer bedre ind her. Vi skal nok få lukket det andet og undskylder brud på reglerne.

Vi er et nystartet webfirma ved navn CodeVision

Vores hjemmeside er www.codevision.dk

Vi søger en freelancer indenfor salg. Du skal fungere som sælger.

Du skal kunne følgende:

Være fra fyn og møde op til møder.
Kontakte og finde kunder
Være tålmodig og med til at vidreudvikle CodeVision
Kunne skrive og planlægge salgsbreve.

Du skal have erfaring indenfor salg.

Alt i alt har vi brug for en person som minimum er 18 og kan kontakte kunder...

Se nærmere opl. på www.codevision.dk eller kontakt Thomas Faugsted - Medstifter / Codevision.dk på thomas@codevision.dk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. august 2002 - 19:59 #1
I har brugt jeres egen side som reference ?

http://www.codevision.dk/referencer.asp
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
09. august 2002 - 20:08 #2
thesurfer <<< vi spurgte om der var en sælger som vil være freelancer. ja vi har ik så mange referencer endnu. Vi er somsagt nystartet ;0)

Vi mener selv at folk kan se på www.codevision.dk og så se hvad vi kan indenfor det garfiske... Men er du interesseret ???
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. august 2002 - 20:21 #3
nej det er ikke lige mig.. jeg er programmør (og designer?), men ikke sælger..

uhm..

[Priseksempel
Vi stræber efter at levere det mest stabile og kvalitetsbevidste produkt til en billig pris. Vi kan tilbyde et website med  4 sider (lavet i HTML) til en cirkapris på 3500 kr.]

4 sider i HTML for 3500 kr. ? Er det billigt ?

/theSurfer.
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
09. august 2002 - 20:30 #4
Thesurfer <<<< Du skal tænke på at denne pris er for logo, grafik,opsætning, research af firma/kundens imaage osv... Priserne kan godt ændres lidt og husk der er 10% på første bestilling hele august !
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
09. august 2002 - 20:32 #5
Thesurfer og alle I andre : Priserne er kun et eks. det kan blive meget billigere og meget dyrere... Vi stræber efter kvaliteten og kvalitet kan have mange priser...

Vi er nød til at have overskud da vi har programmør og os selv at føde + serverene osv... ! Ingenting er gratis....
Avatar billede yuksel Nybegynder
10. august 2002 - 04:30 #6
oki, det lyder meget fint, men syndes i ikke marked er løbet, angående webdesign......
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
10. august 2002 - 08:35 #7
Yuksel <<< ja du har ret i at der er mange om budet på webdesign markedet og kun de stærkeste og stabile overlever. Vi vil gøre et forsøg pga. vi er 3 personer som har haft websites selv og nogen store af sæagsen. Vi ved hvad det kræves. Vi tilbyder den service vi lover.

Jeg og min medejer ville ikke satse på dette projekt, hvis vi ikke tror på det og ved vi kan klare vores opgaver. Men som sagt har vi brug for en dygtig sælger ?
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
25. august 2002 - 13:28 #8
Nå vi lukker spørgsmålet !
Avatar billede m3rcy Nybegynder
27. september 2002 - 21:57 #9
Hvis i tror så mpå det, så hyr en dygtig IT konsulent og lad være med at søge en afdanket provisions sælger, lol. Og før i får en kvalificeret en af slagsen skal i nok op i 25.000 minimum + frynsegoder. Freelance sælgere er deskjockeyer og paveskranker.