Avatar billede hau. Nybegynder
09. august 2002 - 17:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Virus i Win2000

Hej

Jeg sidder med en computer og er ved at fjerne nogle vira, men har lidt problemer med Pe_elkern.d som åbenbart har lavet nogle filer med ekstension .rbo det jeg vil høre er om det er en normal fil i Win2000 eller om det er en fil som virusen har lagt. ? for så vil jeg fjerne dem hvis det ikke er noget der høre til Win2000.

Da det specielle program jeg har kørt til at fjerne pe_elkern.d med ikke kan få adgang til alle filer og efterlader disse .rbo filer..

Der er Trend 2002 installeret på computeren, dette skete dog først efter den var blevet inficeret.

Håber der er nogle der kan hjælpe..

Hau.
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
09. august 2002 - 17:33 #1
scan med trend 2002
Avatar billede hau. Nybegynder
09. august 2002 - 17:34 #2
Ja det har jeg prøvet, og den finder kun de her .rbo filer, men samtidig har jeg fundet ud af at det er filer der er backup filer så de kan godt slettes hvis den originale fil er der endnu...
Avatar billede hau. Nybegynder
09. august 2002 - 17:35 #3
Men tror at jeg acceptere dit svar alligevel...;- ) du må have en god dag...
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
09. august 2002 - 18:32 #4
Tak for point