Avatar billede fpnovell Nybegynder
30. august 2000 - 15:42 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Ny bruger - HJÆLP !!!

Kære eksperter !

Hvordan fungerer dette site  - point, hva\' er det ?

VH FPnovell
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. august 2000 - 15:46 #1
Hvis du har problemer kan du spørger andre bruger herinde..
du kan så uddele point efgter sværhedsgraden på dit spm.

Avatar billede bacardil Nybegynder
30. august 2000 - 15:48 #2
Uddeling af point kan du åbenbart siden du kan give 30 point for dette..

Men der hvor du skrev dette spm. hvor der nederst 3 felter:

60 point også et tomt felt er dit spm. meget svært kan du give mere end de nævne point :o)
Avatar billede sjensen Nybegynder
30. august 2000 - 15:49 #3
Du har jo lige oprettet et spm. og fortalt at du vil give 30 point for et godt svar.

Når du selv ser på spærgsmålet igen, og læser de svar og kommentarer der er, kan du enten acceptere et eller flere svar eller afvise dem. Når du accepterer et svar giver du dine point bort, og spm. betragtes som afsluttet.

Så du skal ikke acceptere svar før du synes du har fået svar på dit spm. eller i det mindste fået tilstrækkeligt viden til at løse det problem dit spørgsmål handler om.
Avatar billede sjensen Nybegynder
30. august 2000 - 15:51 #4
bacardil: Jeg tror ikke det tomme felt hvor du kan give flere point findes før du selv er blevet ekspert. D.v.s. når du selv svarer på andres spm. og du er heldig (eller dygtig) og det er dit svar der accepteres. Først når et af dine svar er accepteret er du ekspert.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. august 2000 - 15:53 #5
Hmm... okey, men så kommer det tommefelt ;o)
Avatar billede denboj Nybegynder
30. august 2000 - 17:57 #6
prøv at afvise mit svar - så kan du da se hvordan det fungerer :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. august 2000 - 18:09 #7
Og Acceptere mit ;o)
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2000 - 22:30 #8
Som i da kan! Ja og husk lige din minisite  fpnovell, det kan evt. lette til hurtige svar og tips.
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. september 2000 - 18:32 #9
Sker der mere her?
Avatar billede denboj Nybegynder
02. september 2000 - 04:14 #10
ja, bare vent - der er snart fest
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2000 - 08:28 #11
Nå jeg troede lige den var sluttet.
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. september 2000 - 09:05 #12
*lol*
Avatar billede denboj Nybegynder
02. september 2000 - 12:58 #13
En vigtig ting ved eksperten ér også at man husker at skrive sin rigtige email adresse
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2000 - 00:18 #14
Ja hvis den står på ens MiniSite på eksperten, så kan man få utroelig meget hjælp, på anden vis også. Ik denboj <;o)
Avatar billede denboj Nybegynder
03. september 2000 - 00:21 #15
Det er rigtigt he he - også et icq nr. på minisitet - men jeg har også fået en kæmpe skideballe af den baggrund - faktisk af Bacardil der også er her i spørgsmålet (no har feelings)

men jeg mente nu at man skulle tilmelde sig til eksperten med en rigtig email adresse - så der kom besked i ens mailbox når man får svar på spørgsmål - det er det der er det allerfedeste ved eksperten.dk
Avatar billede denboj Nybegynder
03. september 2000 - 00:23 #16
øh har feelings=hard feelings
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. september 2000 - 03:12 #17
denhoj> ;o)
Avatar billede denboj Nybegynder
03. september 2000 - 04:02 #18
:-> he he