Avatar billede hlj Nybegynder
08. august 2002 - 10:10 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med at se sourcekode

Hvor kan man sætte op hvilket program der starter når man vil se sourcekoden af en html side.

Hvis jeg vælge view-source sker der ingenting.

Normalt er det jo NotePad der starter op med sourcekoden.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
08. august 2002 - 10:15 #1
funktioner > internet instillinger > programmer
Avatar billede sthen Nybegynder
08. august 2002 - 10:25 #2
Hvilket OS bruger du ???
Avatar billede prodic Mester
08. august 2002 - 10:48 #3
Ved det lyder underligt, men prøv at slette dine midlertidige internet filer.
Avatar billede hlj Nybegynder
08. august 2002 - 18:26 #4
Jeg bruger w2k (sp2) + ie6
Avatar billede webmasterdk Praktikant
08. august 2002 - 22:07 #5
hlj >> Har du gjort som jeg beskrev?
Avatar billede toni01 Nybegynder
16. august 2002 - 15:32 #6
Jeg havde også problemer med viewsource, det hjalp da jeg slettede midlertidige internet filer som prodic har foreslået.

Men jeg kunne også godt tænke mig at view source åbnede i et andet program end notepad. Her har det ikke hjulpet og gå ind i funktioner > internet instillinger > programmer og vælge et andet program.
Avatar billede hlj Nybegynder
28. august 2002 - 15:22 #7
Jeg har først nu haft tid til at kigge på problemet og det vist sig som prodic og derefter toni01 foreslog at være temporary internet files der skulle tømmes.

Jeg kom desværre til at give webmasterdk nogle points istedet fot toni01, så jeg opretter line et spørgsmål til toni01.