Avatar billede Per Frits Juniormester
07. august 2002 - 20:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Visitkort....hvad syntes du ???

Jeg er ved at lave et lille visitkort, og kunne da godt tænke mig at vide, hvad eksperterne siger :o)

På forhånd tak
Per Haar.
Avatar billede Per Frits Juniormester
07. august 2002 - 20:41 #1
ups...her så lige et link : Http://www.Haardesign.dk
Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. august 2002 - 20:42 #2
ok, er det E du mener eller har du et link, eller skal vi bare gætte? :)
Avatar billede runeevers Nybegynder
07. august 2002 - 20:44 #3
Jeg syntes den er ekstremt flot, men hvis der skal placeres en fedtet finger på dit arbejde, så syntes ejg at det er for svært at få et overblik over texten i den lille scroll-box.

Enten burde texten være mindre eller boxen støre. Det er svært at læse indholdet flydende.
Avatar billede bocker Nybegynder
07. august 2002 - 20:45 #4
Simpelt og flot... i like it :)
Avatar billede runeevers Nybegynder
07. august 2002 - 20:45 #5
ejg = jeg
støre = større

:o)
Avatar billede Per Frits Juniormester
07. august 2002 - 20:49 #6
Den der med texten i scrollboxen er jeg ved at arbejde på :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. august 2002 - 02:48 #7
det er da vist et "lille" visitkort    skulle finde luppen frem for at læse teksten.
Så 30-50 px større  vil den være der :-9
Syntes også det er lidt underligt at lave tekst vinduet så lille som du har gjordt, der er plads til 3-4 ord per linje.
Din scroll ville være feder hvis den scrollede ved mouseover  så man er fri for at sidde og klikke.

Vist det  selve designet kan jeg ikke bedømme da jeg ikke kan se det ;-)
Avatar billede Per Frits Juniormester
08. august 2002 - 12:01 #8
Nu har jeg lavet fonten, og størrelsen om....er det lettere at læse nu ??

Per Haar.
Avatar billede runeevers Nybegynder
08. august 2002 - 16:09 #9
Ja, det er det så absolut. Men sytes stadig at texten er lidt grumset. Kan man ikke sætte den til ikke at være så smooth hvis du forstår hvad jeg mener?
Avatar billede mizzd Nybegynder
10. august 2002 - 16:24 #10
Det er en pæn side, men det hele er alt, ALT for småt. Du skriver at den er optimeret til 1024x768, måske du hellere her skulle skrive 310x310? Udnyt pladsen, lav et større tekstfelt, lav en større menu og gør i det hele taget det hele lidt tydeligere, man kan knap nok se hvad der står.

Siden kunne have været rigtig flot, hvis den var dobbelt så stor.

- Danielle
www.mizzd.dk
Avatar billede Per Frits Juniormester
29. august 2002 - 08:09 #11
:o)