Avatar billede matzke Nybegynder
30. august 2000 - 10:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Diskette til Windows 98

Hvor på nettet finder jeg disketten som følger med Windows 98 når man køber den ?
Avatar billede kf Nybegynder
30. august 2000 - 10:32 #1
Hvis det er start disketten du mener kan du selv lave den ved at gå ind i kontrolpanelet også tilføj/fjern programmer også fanebladet startdiskette
Avatar billede jimsim Nybegynder
30. august 2000 - 10:33 #2
Jamen havde du ikke den?? det kunne jeg forstå fra dit andet spm.
Avatar billede matzke Nybegynder
30. august 2000 - 10:35 #3
Jeg har hørt at når man køber win98, følger der en diskette med. Er det den samme som opstartsdisketten ?
Avatar billede megaboot Nybegynder
30. august 2000 - 10:37 #4
Hejsa !

Det er den samme diskette den generere under kontrolpanelet!
Mvh
Megaboot
Avatar billede maagen Nybegynder
30. august 2000 - 11:25 #5
Nej - Det er ikke den samme. Den du laver i kontrolpanelet har ikke muligheden for at vælge \"Installer Windows 98\".

Men man kan sagtens bruge den man laver - så skal man bare selv gå over på CDROM drevet og skrive install.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2000 - 21:43 #6
På nogel præinstallerede PC\'er kan det godt være, der følger en diskette med. Den ligger faktisk direkte på windows CD\'en. Du kan godt downloade en fra  http://www.netdrive.com/~kharder/My%20Public%20Files/Startwin98/
Avatar billede kbh_36 Nybegynder
08. september 2000 - 14:59 #7
www.bootdisk.com , er ligger der boot disks til de fleste operativ systemer.
Avatar billede lasse1024 Nybegynder
16. september 2000 - 12:35 #8
gå ind i din bios og sæt den til at boote fra CD-ROM/ C/ A eller CD-ROM / a / c !!!
så har du ikke behov for den start disk!!!
Avatar billede suldrup Nybegynder
19. september 2000 - 21:21 #9
?? Jeg fårstår ikke rigtigt hvorfor du vil have muligheden \"Installer Windows 98. Hvis du booter med startdisketten som du laver fra \"tilføj/fjern programmer\" i Win98 bliver dit cd-romdrev også fundet og \"installeret\", så kan du selv starte install.exe fra /Win98 på cd\'en. Se også c:\\windows\\command\\bootdisk.bat
Avatar billede kvanque Nybegynder
11. oktober 2000 - 17:28 #10
Ellers ligger alt indholdet til den medfølgende disk på win98 cden under bootdisk