Avatar billede johnschmidt Nybegynder
07. august 2002 - 15:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CS - Spillernavn - wonid

Er der nogen steder man kan tjekke folks WONid ude fra. dvs uden at være logget på en server.

hvis jeg nu på denne side: http://www.serverspy.net/ har fundet en spiller der hedder xxxx og gerne vil have hans wonid, kan jeg så slå det op nogle steder på samme måde som jeg kan slå hans navn op??
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
07. august 2002 - 15:18 #1
Kom lige i tanke om at der er nogle admintools der kan gøre det via IRC, men det er på servere hvor man ikke har rcon jeg mener
Avatar billede initializing Nybegynder
07. august 2002 - 19:34 #2
Du åbner bare consolen og skriver STATUS.

Så kommr det automatisk frem på skærmen samt alle andres er er på serveren.

-Martin
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
08. august 2002 - 08:09 #3
"ude fra. dvs uden at være logget på en server." <-- læs
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
12. august 2002 - 11:05 #4
Lukket p.g.a. manglende brugbare svar