Avatar billede hijklm Juniormester
05. august 2002 - 18:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Specielle hårfarver?

Er der nogen der ved om man kan få hårfarver i lidt vilde farver såsom blå?

Og det skal ikke være noget der bliver vasket ud efter én hårvask.

Hvis, hvor så?
Avatar billede yousif Nybegynder
05. august 2002 - 18:43 #1
har du prøvet kvickly?.. de plejer at have nogle produkter..
Avatar billede hijklm Juniormester
05. august 2002 - 18:44 #2
Er det ikke bare de normale "kastagne", "brun" osv. de har?

Jeg er på jagt efter de lidt anderledes farver.
Avatar billede chatter Nybegynder
05. august 2002 - 18:47 #3
lytter... det er tralst de fleste farver man kan få af fx. blå bliver helt sorte
Avatar billede hijklm Juniormester
05. august 2002 - 18:48 #4
chatter--> Hvor har du fundet de farver? Blev de også sorte selvom dit hår var lyst/affarvet?
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
05. august 2002 - 18:51 #5
Har du prøvet Matas...?

Ellers er det bedste sted nok hos en frisør, de sælger jo også hår-produkter...
Avatar billede ice Nybegynder
05. august 2002 - 20:30 #6
Jeg snakkede med min frisør på et tidspunkt. Hun sagde at blå ikke kunne holde ret længe og de stoffer der blev brugt før, er blevet forbudte.

(Jeg ville gerne have haft mit hår hvidt, med blå spidser)
Avatar billede skelletman Nybegynder
05. august 2002 - 20:32 #7
har du prøvet kvickly?
de plejer at have nogle seje produkter!
Avatar billede yousif Nybegynder
05. august 2002 - 20:55 #8
skelletman> har du set mit indlæg?
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. august 2002 - 17:28 #9
yousif >> Kig i de indlæg  skelletman har lavet og du vil se, at han 99% af tiden bare kopiere andres indlæg direkte.