Avatar billede kilobite Nybegynder
05. august 2002 - 17:57 Der er 5 kommentarer

Adgangs kontrol på webside... ??

jeg har set flere steder at der bedes om et brugernavn og en kode for at komme videre på en webside,... hvorledes forgår dette mon...

har selv en side hvor jeg skal have lidt personlige sider.. heh
PS.  el grande nybegynder  sååe  keep it simple
på forhånd tak...
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2002 - 17:59 #1
Det mest simple er at lave det i PHP, ASP, eller JSP.. har du mulighed for noget af det?
Avatar billede kilobite Nybegynder
05. august 2002 - 18:01 #2
hm hm  jeg fatter jo ikke de ovennævnte sprog jo....  men findes der ikke noget i html
Avatar billede kovalt Nybegynder
05. august 2002 - 18:06 #3
Nej det gør der ikke men jeg kan kun give kilobyte ret i at det ikke er det store problem at lave i eksempelvis ASP.
Avatar billede kovalt Nybegynder
05. august 2002 - 18:07 #4
Det kræver imidlertid også at du har en server eller lejer et webhotel der understøtter ASP
Avatar billede kilobite Nybegynder
05. august 2002 - 18:18 #5
hmmm det tror jeg at mit hotel gør....
sig frem...