Avatar billede emilnt Nybegynder
05. august 2002 - 11:23 Der er 12 kommentarer

Kan ikke få kodeord på a7v333

Jeg har forsøgt at få sat et kodeord på mit asus a7v33 bundkort. Jeg har fundet stedet inde i bios men når jeg skriver et supervieser password. så står der enabled men hvis jeg så kører hen på fx boot menuen og der efter går tilbage til main hvor jeg havde skrevet mit password ind står der der hvor der før stod enabled står der nu disabled uden at jeg har gjort en skid....
Håber i kan hjælpe
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. august 2002 - 11:37 #1
jeg mener at der er 2 steder hvor du kan sætte PW, så den ene er nok disbled sålænge den anden er disabled.
Avatar billede emilnt Nybegynder
05. august 2002 - 11:48 #2
Har Sat dem begge til enabled men de ændrede sig begge til disabled
Avatar billede Noone Nybegynder
05. august 2002 - 11:50 #3
Hmmm.. Du glemmer ikke at gemme når du går ud af BIOS?
Avatar billede emilnt Nybegynder
05. august 2002 - 11:56 #4
Nej
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. august 2002 - 12:05 #5
prøv at resætte din bios, den skal ikke lave det nr.
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. august 2002 - 12:06 #6
ellers skal du opgradere din bios, hvis der er fejl på den.
Avatar billede emilnt Nybegynder
05. august 2002 - 12:30 #7
Jeg tror der fejl på bios for jeg gik lige ind og ledte efter en bios og der var kommet en hvor der stod Remove Bug USER password function fail
Så det er vidst fedt...
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. august 2002 - 12:52 #8
noget kunne tyde på at du skal opgradere bios, vær nu forsigtig.
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. august 2002 - 12:52 #9
har du prøvet at opgradere en bios?
Avatar billede riversen Nybegynder
05. august 2002 - 14:38 #10
retaxes: det går smertefrit på det bundkort...men tror også det hjælper.

http://download.asus.com.tw/mb_dl_menu.asp?Status=31&l1=1&l2=10&l3=18&mid=1
Avatar billede riversen Nybegynder
05. august 2002 - 14:41 #11
der er i hvert fald noget med user password bug i version 1011 release notes
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. august 2002 - 15:39 #12
emilnt> hvordan går det, har du opgraderet til 1011 fra riversen's link som skriver at det er nemt.