Avatar billede halager Nybegynder
05. august 2002 - 07:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

skrivning på win xp partition

Min disk er delt i en mandrake og en win xp. Jeg kan kopiere filer  fra xp til mandrake, men ikke tilbage igen ?? Er det bare sådan eller er der noget man kan gøre for at komme til det ?
Avatar billede herlock Nybegynder
05. august 2002 - 08:31 #1
Find linien i din mtab der omhandler din XP partition (se efter ntfs)
Slet ",ro" (read only)
Advarsel...din ntfs partition kan ryge...jeg har dog aldrig hørt om nogen der var uheldige

Herlock / www.linuxplanet.dk
Avatar billede foebus Nybegynder
17. august 2002 - 00:04 #2
http://linux-ntfs.sourceforge.net/info/#3.2
Ganske udemærket link der beskriver hvordan man gør.
De anbefaler dog at man kun læser fra partitionen...