Avatar billede crazy_legs Nybegynder
04. august 2002 - 18:25 Der er 21 kommentarer og
3 løsninger

Tjene penge...?

Jeg har hørt lidt om, at man kan tjene penge ved at tilmelde diverse email reklamer, og ved at installere nogle programmer som så registrerer når man er på internet.

Jeg kunne godt tænke mig at tilmelde mig en masse af det, så nu er det at jeg gerne vil høre Jer, om der er nogle ting i kan anbefale, eller fraråde, gerne med links.
Avatar billede tblaster Nybegynder
04. august 2002 - 18:28 #1
Avatar billede loonz Nybegynder
04. august 2002 - 18:29 #2
jeg har prøvet programmet INETCASH fra www.inetcash.de . Brugte det i ca. 15-20 dage, og har tjent hele 1,42 €.
Men hvis du sidder foran din PC flere timer om dagen, og ikke har noget imod en reklame nederst på skærmen, som er ca. 1,5 cm høj, så kan du sagtens benytte det. Du tjener point, som ved hver månedsskift bliver lavet om til euro.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
04. august 2002 - 18:30 #4
Jeg vil også gerne have at vide, om de forskellige sites, er til at stole på, så jeg kan udlevere mit kontonummer, eller hvad de nu skal have...
Avatar billede tblaster Nybegynder
04. august 2002 - 18:33 #5
Ved nogle af dem får du en check tilsendt ... ved andre skal de bare have dit navn og et kontonr ....
Avatar billede loonz Nybegynder
04. august 2002 - 18:36 #6
Inetcash sender en check. Du kan også købe en masse hardware til din PC. Du kan se udvalget her: http://www.inetcash.de/shop/index.html
Avatar billede razzia Nybegynder
04. august 2002 - 18:42 #7
Så nu ville det være klogt at ha en ekstra computer også overfylde den med raklamer HEEEEEEEEEELLLLLLLLLLT! vildt også tjene penge på det, det gjorde jeg med den anden jeg havde og tjente da pænt på det :) ...
Avatar billede hien Nybegynder
04. august 2002 - 19:17 #8
Hører lige med :)
Avatar billede -mathias- Nybegynder
04. august 2002 - 19:19 #9
Kan man ikke få et program, som kører lidt rundt med musen - så man narer computeren til at tro man sidder ved den, og derved tjener penge? - Altså uden at sidde foran den.
Avatar billede loonz Nybegynder
04. august 2002 - 19:22 #10
mathias, det var også det jeg troede da jeg først hentede det program. Og du kan også narre den - som f.eks. du siger.. Men en gang imellem skal man trykke et specielt sted på en banner, før man får flere point's. Så de har vist tænkt på det hele, men hvis nogen finder på et smart trick, lytter jeg absolut også gerne med :)
Avatar billede loonz Nybegynder
04. august 2002 - 19:35 #11
Med Inetcash får jeg det til, at man tjener ca. 0,18 € i timen. Man må tjene sammenlagt 85 timers point om måneden, altså 15,3 €, hvilket alligevel er 1370 kr. om året. Men sidder man foran skærmen 3 timer om dagen, bliver det også ca. de 85 timer om måneden..
Avatar billede tblaster Nybegynder
04. august 2002 - 23:21 #12
loonz ... du skriver at man kan købe hardware til ens pc via de point man tjæner ved inetcash ... hvordan bruger man ens point der til at handle for?
Avatar billede loonz Nybegynder
04. august 2002 - 23:25 #13
Ens point bliver omsat til euro. Det er sådan det fungerer.
Avatar billede tblaster Nybegynder
05. august 2002 - 15:33 #14
Hvad er 1 point i euro ... eller hvormange point skal man have for at få en euro?
Avatar billede tblaster Nybegynder
07. august 2002 - 14:47 #15
De point man får ved at få andre til at have INetCash også ... tæller de med i de 85 timers point eller ligges de oveni? Hvis de bliver smidt oveni så kan man jo tjene en del penge bare man får mange med på ideen!
Avatar billede tblaster Nybegynder
11. august 2002 - 15:16 #16
Jeg er ved at undersøge alle de forskellige måde at tjene penge på via nettet og samler det på en samlet side! Lige nu har jeg samlet informationerne om INetCash og det kan ses her:

http://www.xgeneration.dk/beta/Penge/surf.htm

Det der er det seje ved dem er at der ikke er et max antal venner du kan referer til ... så hvis du bare får en hel masse ind så kommer du op og tjener en hel masse ... her kan vi altså nemt komme op og tale om alt fra 50 - 1000 kr pr. mdr! Så der er bare med at komme igang med at tjene penge!

Du kan komme til deres side her og tilmelde dig:
http://www.inetcash.de/signup.cgi?ref=202426
Avatar billede loonz Nybegynder
11. august 2002 - 15:41 #17
Crazylegs, kunne noget af det bruges?
Avatar billede dna Nybegynder
11. august 2002 - 15:50 #18
Ja, alle sådanne hjemmesider lover altid guld og grønne skove. Men, er der egentlig nogen der nogensinde har modtaget en eneste kr. fra nogen af dem ??

dna
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. august 2002 - 17:03 #19
Super arbejde gutter (og gutinder hvis der skulle være nogle af dem)

Takker.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
15. august 2002 - 09:34 #20
takker
Avatar billede loonz Nybegynder
15. august 2002 - 12:30 #21
Thnx for points :)
Avatar billede yin_vwd Nybegynder
11. september 2003 - 19:23 #22
Hej - Her er en anden måde at tjene lidt penge.
Spil med i det engelske lotto - og få samtidig betaling for signups!
http://www.virtualworlddirect.com/yin_vwd

Mange at disse surfbarsprogrammer kan se når du bruger et snyde program og din konto bliver lukket meget hurtigt - og alt hvad du evt. har tjent bliver indraget.

Held og lykke ;O))
Avatar billede mads123549 Nybegynder
14. marts 2014 - 15:42 #23
Hej alle sammen!
Der er også den her gode hjemmeside der sælger spil. Og det der nok vil være interesant for jer er deres såkalde "goldmine system". Måden det virker på er at i laver en konto, derefter laver i et link der bliver vedhæftet jeres profil. Når i så sender linket til andre tjener i penge hvis de køber et spil. De har desuden også rigtig gode priser på spil derinde!
https://www.g2a.com/goldmine/education/
God fornøjelse.
- Mads :-)