Avatar billede bo.olsen Nybegynder
04. august 2002 - 12:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Forbrugs regnskab

Jeg skal til at lave et forbrugsregnskab, der skal omfatte El og Vand, der skal så fratrækkes aconto beløb der er blevet inbetalt i en given periode, samt vise hvor meget Forbrug/kr der er brugt.
Er der en af jer der har et sådant liggende som jeg må bruge, vil jeg blive meget glad.
Avatar billede laje3 Nybegynder
04. august 2002 - 20:33 #1
Det er nemt og hurtigt at lave, men er du klar over at bl.a. DONG har lavet et der hedder energi 2000, som faktisk er meget nyttigt program?

jeg vil gerne smide noget sammen til dig i excel, hvis du ikke kan bruge energi 2000.

//Laje
Avatar billede bo.olsen Nybegynder
04. august 2002 - 20:39 #2
Jeg kigger lige på det. tak for oplysningen, jeg vender tilbage

Bo
Avatar billede bo.olsen Nybegynder
04. august 2002 - 20:49 #3
Har lige været inde på deres hjemmeside, men kan ikke finde det, måske skal jeg prøve at ringe til dem imorgen.. men det er jo sikkert kun for narturgas, jeg skal bruge for el og vand, men måske tar jeg fejl.

Bo
Avatar billede laje3 Nybegynder
04. august 2002 - 21:55 #4
Hej Bo!

Kig evt. her:

http://www.ngf.dk/p1_45.html
http://www.ecv.dk/boligkunder.htm (det er gratis)
http://users.cybercity.dk/~cfs31045/tool.htm her finder du Energitjek2000

//LAJE
Avatar billede bo.olsen Nybegynder
05. august 2002 - 00:53 #5
Tak for hjælpen, det gavekort du fik lavet var det flot???
Avatar billede laje3 Nybegynder
05. august 2002 - 07:43 #6
Jeg fik det aldrig på mailen. Jeg skrev at jeg var på vej til bryllupsfest kl. 13 eller sådan noget, og det kom aldrig på mailen, så who knows. Skal du bruge et?

//Laje
Avatar billede laje3 Nybegynder
05. august 2002 - 07:43 #7
Tak for point  ;-)
Avatar billede bo.olsen Nybegynder
09. august 2002 - 21:37 #8
Ja, men det er til min kones blomsterforretning..