Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 16:55 Der er 46 kommentarer og
1 løsning

test og vurdere min indkøbskurv..

Hej, nu har jeg brugt hele natten og dagen idag på at kode et indkøbskurv system.
Det var en hård omgang, da den drillede og bare ikke ville som jeg ville, men nu omsider så vriker det..

Kom ind og test mit indkøbskurv system og kom med kriti og mangler...

http://www.cyberbox.dk
Avatar billede werd Nybegynder
03. august 2002 - 16:58 #1
måske du kan bruge næste nat på at kode et nyt design... for det der er ikke et kønt syn :P
Avatar billede werd Nybegynder
03. august 2002 - 16:59 #2
det hedder "antal varer" og ikke "antal vare"
Avatar billede sucsa Nybegynder
03. august 2002 - 17:00 #3
Hmm lidt kantede felter i det felt der viser status i indkøbs kurv, ellers ser funktionaliteten da fin ud!
Det er en smagssag om man vil have et view over alle varer i indkøbsvogn mens man handler og ikke først til sidst når man afslutter!
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 17:04 #4
werd:
Kan du ikke lide designet???... hmmm...rettet.

sucsa:
Tak. Hvad mener du med et overview af alle vare uunder køb?
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 17:06 #5
Så længe jeg ikke har fået andet bud der er bedre til et nyt og funktionel design, beholder jeg det jeg selv har lavet...

men måske ja, trænger det til et nyt look..
Avatar billede mjl Nybegynder
03. august 2002 - 17:08 #6
Kører siden nu - kan man bestille varer?
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 17:10 #7
mjl:
jeg har testet system, og det lader til at virke...
Avatar billede mjl Nybegynder
03. august 2002 - 17:11 #8
Jamen.....hvis jeg nu ville handle, lige nu, er den så klar?
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 17:11 #9
Jeg står faktisk helt alene om hjemmesiden og design, så nye talenter/skribenter er også meget velkomne.
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 17:12 #10
mjl:
Yepper..
Avatar billede mjl Nybegynder
03. august 2002 - 17:14 #11
Okay - den ser jo ret tjekket ud (indholdet) - jeg er bare lidt forskrækket over designet. Det kan godt virke lidt voldsomt, og lidt stort!!

Måske skulle du skrue lidt ned - lidt mindre knald på farven m.v.
Avatar billede sucsa Nybegynder
03. august 2002 - 17:15 #12
maxburner-->en oversigt mens du handler med hvilke varer man har i kurven og ikke kun samlet beløb og samlet antal stk
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 17:16 #13
mjl :))

forskrækket? hvordan virker den voldsom/stort...

det med farverne må jeg kigge på senere..
Avatar billede mjl Nybegynder
03. august 2002 - 17:16 #14
...ellers helt fin - må ha' været et stort arbejde!!!
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 17:18 #15
sucsa:
Det er intet problem at tilføje en viewer. kan bare tages ud af indkøbskurv.. og lægge det nederst...
Avatar billede mjl Nybegynder
03. august 2002 - 17:19 #16
Jamen - effekten med "hullet" ned i siden er ok - bare lidt for dyb. Måske et lidt mere "spinkelt" design ville hjælpe - kan virke lidt (lidt) barnlig, kan komme til at se mere prof. ud med mere spinkle linier.

Det med at den skifter farve bag linket, når man vil klikke ser ikke for godt ud. Måske ville det, at kun linket (texten) skiftede farve, virke mere tjekket!!!
Avatar billede sucsa Nybegynder
03. august 2002 - 17:19 #17
hey mangler jo et svar here goes
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 17:19 #18
mjl:
Yeps.. det har taget meget tid.... og ikke færdig endnu... jeg har stadig lang vej endnu... skal også finpudses og optimeres endnu bedre...
Avatar billede sucsa Nybegynder
03. august 2002 - 17:19 #19
max som en fin funktionalitet for de svagt huskende osv såå ville da det være nice :o)
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 17:23 #20
mjl:
OKi.... det må jeg lige kigge på og måske ændre hjørnerne.
over-link.. hmm.. tja det har jeg ikke tænkt over...

men intet problem i at ændre noget på siden, da jeg har søget for at hele opbygning bestod af moduler som bliver hentet, så ændre jeg linkensfarve ændrer det sig over hele linjen, ændrer jeg design, bliver alt kastet over nyt view osv.....
Avatar billede werd Nybegynder
03. august 2002 - 17:24 #21
sådan noget som en korrekturlæser, kunne du godt have brug for!! - hmm hvis du er interesseret i det + måske et nyt design og lidt koderetning kan vi godt snakke om det...  har du en mail eller noget icq?
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 17:27 #22
icq: 9710250
Avatar billede mjl Nybegynder
03. august 2002 - 17:32 #23
Jamen så klarer werd jo nok resten - see u later, bye!!!
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 17:40 #24
mjl:)
Avatar billede mjl Nybegynder
03. august 2002 - 17:43 #25
;O)
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 17:50 #26
jeg har tilføjet et overview af valgre vare... se om det er ok
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2002 - 18:02 #27
Det hedder bankoverførsel og ikke bankoverføring :)
Avatar billede mjl Nybegynder
03. august 2002 - 18:02 #28
Hamrende godt...!!!
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 18:12 #29
jeg fjernede lige dybden i hjørnerne..
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 18:12 #30
husk når i bestiller at skrive fra hvem
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 18:13 #31
rettet
Avatar billede mjl Nybegynder
03. august 2002 - 18:14 #32
Din server er hamrende hurtig - hvem er din udbyder?
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 18:24 #33
min eks-kærestes bror
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 18:27 #34
- men jeg har også optimeret koden så meget jeg kunne...
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2002 - 18:35 #35
maxburner> Du skal lave noget validering når man bestiller. Ellerså får du alt for mange tomme bestillinger.
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 18:44 #36
jeg har nu ændret lidt på overview af indkøbet...

el-barto... ja.. det har jeg opdaget.. har fixet det lidt nu...
men fuld validering kommer snart
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 22:06 #37
Jeg tror at jeg skal have nyt grafik'skin' på min side.. alt grafikken skal nok skiftets ud med nyt.. skal stadig kunne bruge mine grundmoduler..
Avatar billede mjl Nybegynder
03. august 2002 - 22:18 #38
Lyder spændende...!!!
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 22:26 #39
- men jeg har nok brug for en hånd ,en der har gode gfx evner..
Avatar billede mjl Nybegynder
03. august 2002 - 22:50 #40
gfx?
Avatar billede mjl Nybegynder
03. august 2002 - 22:54 #41
Kan bedre li' din nye top - ser mere roligt (prof.) ud...
Avatar billede maxburner Nybegynder
03. august 2002 - 23:01 #42
takker.. blev også lidt træt af den gamle... men jeg kunne godt tænke mig noget bedre,,.. måske andre rammer... baggrund skal måske have mere rolig farve..

jeg er lidt utilfreds med mit 'gamle' design.... mangler mere prof look..
Avatar billede mjl Nybegynder
04. august 2002 - 11:01 #43
Laver lige noget.....så kan du se lidt på det!
Avatar billede maxburner Nybegynder
04. august 2002 - 13:28 #44
oki... lyder kanont... glæder mig til at se et eller andet udkast... det skal bare være cool design... husk det skal kunne lægges over det gamle 'skin'
Avatar billede mjl Nybegynder
04. august 2002 - 13:43 #45
Sorry - må give op for i dag - både mig selv, og min datter er blevet syge!
Prøver måske igen senere!!
Avatar billede maxburner Nybegynder
04. august 2002 - 17:45 #46
-- er der ikke flere der vil bedømme min indkøbskurv??? ---
Avatar billede mjl Nybegynder
21. august 2002 - 13:12 #47
Måske skulle du lukke!!!