Avatar billede dr-data Nybegynder
28. august 2000 - 14:27 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Automatisk Logon W9x

Hvordan kan man få windows 9x til at logge min standard bruger ind automatisk, sådan at den er klar til normalt brug ved opstart og administrativt brug ved log af/log ind

Sikkerheden spiller ingen rolle !!!
Avatar billede nerdyguy Nybegynder
28. august 2000 - 14:59 #1
Inde i dine netværksindstillinger skal du vælge \'Windows Logon\' under Primary Network Logon.
Derefter genstarte computeren og logge på én gang uden at skrive noget password.
Avatar billede nerdyguy Nybegynder
28. august 2000 - 15:00 #2
:O)
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. august 2000 - 16:49 #3
Og vhis der er nogen problemer i det, skal man slette alle .pwl-filer i sin Windows mappe .. og genstarter .... ;)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2000 - 01:41 #4
Hi det gør min da altid. Det er noget som specificeres ved første opstart af windows. I stedet for at indtaste passord tastes enter. så er det ok.
Avatar billede dr-data Nybegynder
29. august 2000 - 14:31 #5
eksperten.DK har LAVET EN FEJL...... I DERES SPM KODE.......
Avatar billede nerdyguy Nybegynder
29. august 2000 - 14:39 #6
Og hvad mener du så med det ???
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. august 2000 - 15:52 #7
Det gør at et spørgsmål kan blive oprettet to gange i to forskellige kategorier ... har set det 2-3 gange nu..