Avatar billede wacky1501 Nybegynder
02. august 2002 - 19:08 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i om min side

Hey Alle

Hva synes i om min side???
I må godt komme med gode forslag til ændringer og andre ting !!!

Og sig gerne om i synes den er totalt fed eller om den er totalt grim...
Det er jeres mening ingen kan tage den fra jer !

Tak på forhånd...
Avatar billede stof Nybegynder
02. august 2002 - 19:09 #1
har du et link til den???
Avatar billede hien Nybegynder
02. august 2002 - 19:09 #2
Hmm url og point!
Avatar billede nak-m Nybegynder
02. august 2002 - 19:11 #3
LOL!
Avatar billede wacky1501 Nybegynder
02. august 2002 - 19:11 #4
Haha ja det ville være en god ting :) www.wacky.h4f.dk
Avatar billede wacky1501 Nybegynder
02. august 2002 - 19:18 #5
Noget respons ville være rart :)
Avatar billede 7th Praktikant
02. august 2002 - 19:19 #6
Noget wacky og mini...
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
02. august 2002 - 19:20 #7
Første gang man kommer derind får man et godt indtryk. Meget proffesionelt.

Men så sidder man og venter lidt. Hmm, siden loader ikke færdig. Så opdager man at der er en enter. Først der kommer vinduet med siden frem. Måske skulle du lade den åbne af sig selv.

Skriftypen i toppen af det nye vindue er katestrofal. Det ødelægger det gode indtryk helt!
Brug en anden type, farve eller noget.

Teksten i menuen er også lidt svær at læse, det er dog ikke særlig slemt.

Farverne er gode. Den blå sammen med den hvide ser godt ud. Og du holder den hele vejen.

tjaa.

design: 9@13
brugervenlighed: 8@13
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
02. august 2002 - 19:20 #8
.
Avatar billede hien Nybegynder
02. august 2002 - 19:21 #9
Ja men husk lige pointene ikke :p

Jeg synes forsiden er noget tom... mangler indhold!!
Det vindue den åbner op et ALT for lille....
hvad ville du gøre hvis du sad med en opløsning på 1280x1024 og så på den?? Hehe ikke så smart... Men ellers er det et flot design...

Vil give den 8@13... du har nogle ting der skal rettes til!! :)
Avatar billede wacky1501 Nybegynder
02. august 2002 - 19:22 #10
Hmm takker... men det logo er kun midlertidig... er i gang med det nye..
Avatar billede hien Nybegynder
02. august 2002 - 19:23 #11
Nåå ja som gizmo siger... skal du rette på den skrifttype og farve i toppen af siden... den ødelægger siden "professiolisme" :/
Avatar billede wacky1501 Nybegynder
02. august 2002 - 19:24 #12
hien jeg sidder selv med en opløsning på 1280x1024 og det er ganske let at læse... man skal sgu være godt blind hvis man ikke kan læse det
Avatar billede hien Nybegynder
02. august 2002 - 19:25 #13
Det er ikke fordi det ikke er læsbart, men det er spild af plads når du ikke udnytter mere... hvis du da forstår mig....
Avatar billede wacky1501 Nybegynder
02. august 2002 - 19:25 #14
men hien nu da du siger at den er ok skulle jeg så give dig 50 point fordi uhh den er ok... så versegod 50 der... ???
Avatar billede wacky1501 Nybegynder
02. august 2002 - 19:26 #15
ja... ok
Avatar billede hien Nybegynder
02. august 2002 - 19:29 #16
Nææ er ligeglad med dine points... behold dem selv!
Avatar billede kornfreak Nybegynder
02. august 2002 - 19:30 #17
Det er lige før jeg overvejer at redirecte www.wacky.dk dertil :D
Avatar billede hien Nybegynder
02. august 2002 - 19:31 #18
nåå ja så er: http://illusivedesign.cjb.net/ et godt sted at hente sit webdesign ikke?? :P
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. august 2002 - 19:33 #19
Ham Wayne D. Fields er søreme dygtig.
men det er ikke ret intuitiv at siden bliver ved at sige 'loading...' samtidig med at den ser noget ufærdig ud. jeg sad også længe før jeg bemærkede der stod enter.

Det lille frimærke af en underside er jeg knapt så glad for. den animation forover kunne måske undskyldes hvis blot den stoppede efter første gennemløb. ikke når den kører i ring.

og hvorfor skal det være en popop. hvis du har brug for en stabil ramme at gemme værdier i kan du gøre det med et frameset.

når man ikke kan resize vinduet falder siden helt fra hinanden når man forstørrer fonten. og menuens font kan slet ikke forstørres, den forbliver gnidret lille uanset hvad man gør.

NS7 har fast scrollbars på begge ledder i det lille popop vindue, det er vist ikke din mening. (ingen scrollbars i IE4)

god diskret mouseover effekt på menuen.

mvh JakobA
Avatar billede wacky1501 Nybegynder
02. august 2002 - 19:36 #20
Takker... Alle